Pepsi Max Lime.Jag missbrukar
Ica selection torr päroncider
Espresso house’s lemonad med mynta
Jordgubbar
Körsbär
Minst 1.5 liter/dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pepsi Max Lime.Jag missbrukar
Ica selection torr päroncider
Espresso house’s lemonad med mynta
Jordgubbar
Körsbär
Oj så fin!Jag gjorde nyss en fantastiskt god islatte! Det känner jag att jag kommer missbruka tills jag får magkatarr.
Brygg 2 koppar kaffe, kyl ner och ställ i kylskåpet. Mät upp 1 dl kaffe, 1 tsk ljust muscovadosocker, samt 0,5 tsk lakritspulver. Vispa med balongvisp tills det blir ett skum. Tillsätt resten av kaffet och 2 dl mellanmjölk. Häll upp i ett högt glas och skeda sedan på lite extra skum på toppen så ser det dessutom väldigt tjusigt ut!
Visa bifogad fil 17628
Låter fullständigt livsfarligt gott...!Jag gjorde nyss en fantastiskt god islatte! Det känner jag att jag kommer missbruka tills jag får magkatarr.
Brygg 2 koppar kaffe, kyl ner och ställ i kylskåpet. Mät upp 1 dl kaffe, 1 tsk ljust muscovadosocker, samt 0,5 tsk lakritspulver. Vispa med balongvisp tills det blir ett skum. Tillsätt resten av kaffet och 2 dl mellanmjölk. Häll upp i ett högt glas och skeda sedan på lite extra skum på toppen så ser det dessutom väldigt tjusigt ut!
Visa bifogad fil 17628
Oj så fin!
Låter fullständigt livsfarligt gott...!
Har ni utkörning? *letar efter beställningsknappen*Visst blev den! Jag blev själv imponerad.