Vi gjorde eget iste på jobbet idag, det var gott!
Dessutom slupprar jag i mig sådana här i pinsam fart:
De däringa är Poppis hos Barnet, hen slurpar i vansinnig takt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi gjorde eget iste på jobbet idag, det var gott!
Funderar på att ta med mig till jobbet och slurpa framför datorn. Är ändå minstingen på kontoret!De däringa är Poppis hos Barnet, hen slurpar i vansinnig takt.
Dem köpte vi hem en gång för längesedan men fattade aldrig hur vi skulle få upp dem på vettigt sätt så vi har aldrig köpt dem fler gångerVi gjorde eget iste på jobbet idag, det var gott!
Dem köpte vi hem en gång för längesedan men fattade aldrig hur vi skulle få upp dem på vettigt sätt så vi har aldrig köpt dem fler gånger
Vad @Hyacinth sa!Dem köpte vi hem en gång för längesedan men fattade aldrig hur vi skulle få upp dem på vettigt sätt så vi har aldrig köpt dem fler gånger
Vi måste ha klippt fel för våra blev aldrig som några calippoVi klipper en sida med sax, sen trycker man lite snyggt som på en calippo.
Så dricker min mamma ocksåJag missbrukar rödvin med is mycket medveten om att det är FELFELFEL, men det är så svalkande och fräscht
Det lät dock inte alls gottSå dricker min mamma också
Och en annan vän dricker med coca cola och is i rödvinet. Ska tydligen vara en drink.
Så dricker min mamma också
Och en annan vän dricker med coca cola och is i rödvinet. Ska tydligen vara en drink.
Haha nej jag har faktiskt inte provat själv men hon bedyrar att det är jättegott med colaDet lät dock inte alls gott
Kalimoxto tror jag Per Morberg kallar denCola + rödvin = bambus!
Kalimoxto tror jag Per Morberg kallar den
. Längtar till imorn när jag kan äta tunnbrödsrullar med tonfiskröra igen