Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var gott och äckligt på samma gång. Jag är lite känslig för beska, men är både väldigt svag för och mår lite illa av grapefrukt och sambuca (samtidigt som jag har svårt för det är det gott, liksom).
Det var gott och äckligt på samma gång. Jag är lite känslig för beska, men är både väldigt svag för och mår lite illa av grapefrukt och sambuca (samtidigt som jag har svårt för det är det gott, liksom).
GT är ALLTID rättHar inte provat ännu, gick all in på G&T istället!
Är det gott? Jag har nyss haft UVI och hittar inte mina tranbärskapslar så jag kanske skulle köra juice i stället.Tranbärsjuice!
Du är pålitlig du, tack! Det känns inte som att jag behöver ha så bråttom till J&NDet var gott och äckligt på samma gång. Jag är lite känslig för beska, men är både väldigt svag för och mår lite illa av grapefrukt och sambuca (samtidigt som jag har svårt för det är det gott, liksom).
Är det gott? Jag har nyss haft UVI och hittar inte mina tranbärskapslar så jag kanske skulle köra juice i stället.
Ja surt bör det ju smaka. Får nog kolla efter det!Jag älskar det! Lite surt och gott.
Ja surt bör det ju smaka. Får nog kolla efter det!
Har för mig att man ska satsa på outspädd tranbärsjuice och dricka det mer koncentrerat för att förebygga uvi, jokk och liknande är rätt sött och ju surare desto bättre? Kan vara ute och cykla men..Är det gott? Jag har nyss haft UVI och hittar inte mina tranbärskapslar så jag kanske skulle köra juice i stället.