Grapefrukt!
Missbrukade det tills jag såg någon rubrik om man kopplade det till bröstcancer, blev orimligt rädd och slutade nästan helt äta det.
Tyst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grapefrukt!
Missbrukade det tills jag såg någon rubrik om man kopplade det till bröstcancer, blev orimligt rädd och slutade nästan helt äta det.
Nej, varför? Det är ju de godaste äpplenaGranny Smith är det enda äpplet som växer i helvetet, har jag hört.
Nej, varför? Det är ju de godaste äpplena
Nej utsidan är ju plastig, det kan jag hålla med om. Men de är så härligt syrliga. Andra äpplen är så mjöliga i jämförelse.Nej usch. Det känns som att äta plastäpplen. Alla skiner, är exakt lika stora och har inte den minsta skönhetsfläck.
För mig är de för syrliga. De enda äpplen jag gillar är några svenska sorter som kommer hösten, Ingrid Marie, cox orange och Signe Tillisch.Nej utsidan är ju plastig, det kan jag hålla med om. Men de är så härligt syrliga. Andra äpplen är så mjöliga i jämförelse.
Så gott! Både vino verano och den hägendaaz sorten är den bästa!Vino verano och till det allt som är salt speciellt Hägendaaz salty caramel
Jag är dock besviken på sältan i den, tycker inte det smakar salt alls.Vino verano och till det allt som är salt speciellt Hägendaaz salty caramel
kunde varit lite saltare min helt ok i min smakJag är dock besviken på sältan i den, tycker inte det smakar salt alls.
Men ja! Granny smith är ju nästan de enda som är ätbara. Finns en röd sort som är ok, men de flesta är bara jolmiga mjöliga och går inte ens att få i sig.Nej utsidan är ju plastig, det kan jag hålla med om. Men de är så härligt syrliga. Andra äpplen är så mjöliga i jämförelse.
Men ja! Granny smith är ju nästan de enda som är ätbara. Finns en röd sort som är ok, men de flesta är bara jolmiga mjöliga och går inte ens att få i sig.
Göteborg. Med omnejd! För en bra glass är det värt att köra några extra mil.
Nej det har jag faktiskt inte.Prövat cidern i mitt startinlägg? Den är torr. Dock 63 cl.
Discovery är bra! Men Granny är bäst.Discovery är perfekt tycker jag (avskyr mjuka äpplen) dock har jag inte sett dom någonstans i år äter Royal Gala istället men dom är verkligen snäppet under discovery