Olympus

Trådstartare
Läste proppen till en tävling som jag ev. vill åka på. Men det var en sak som jag inte riktigt förstod
Meetingavgift SEK 650 per ponny/häst.

Så stod det i proppen. Betyder det att jag ska betala det oavsett hur många eller vilka klasser jag startar. Tävligen är en 3 dagar nationell. Det stod inte var klasserna kostade styck så jag antar att man ska betala det och sen anmäla sig till de klasserna man vill.

Sv: Vad menas

hmm, svår fråga! men ska du tävla 1 dag av meetinget så får du nog betala endå. annars kan du ringa tävlingsansvarige.:banana:

lägger också till att när jag skulle anmäla mig på ett meeting fick jag en speciell anmälningsblankett där man skulle krytta i klasserna man skulle vara med i, dessutom skriva i ankomst, uppstallning, och när man åker hem.

med meetingavgift menas att du får starta hur många klasser du vill (max 2 per dag) eller så nåra du vill men det kostar 650 kr i vilket fall som helst. varje enskild klass kostar alltså ingenting utan det är en fast kostnad.

Har för mig att varje klass måste anges kostnad på, men jag kan tyvärr inte kolla TR-ändringarna nu eftersom Förbundets hemsida ligger nere. Men annars gäller så som övriga sagt, ja. Men jag vet att vår klubb var tvungna att ändra i proposittionen eftersom man inte fick ha meetingavgift.

Hade både rätt o fel, meetingavgift får man ha,men klasserna ska specifiseras vad de kostar. Men i meetingavgiften kan även annat ingå t ex vet avgift. Ändring för nåt år sen, TR I mom 125

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 297
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 233
Senast: lizzie
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg