Vad lyssnar ni på - just nu? *Senior-edition*

Sv: Vad lyssnar ni på - just nu? *Senior-edition*

Nu så; älskade, underbara, fantastiska:
Mimikry - Jag blöder lika mycket som du :love::love::love:

Joy Division över lag, är besatt för tillfället :love:

Iggesundsgänget - Pessimistkonsulten

"så dé é lika bra å sluta drömma, dé går åt helvete i alla fall för om man drömmer om paris hamnar man på någe vis likförbannat i Hudiksvall..."

Within Temptation - Black symphony - alla dagar.

Petade även in lite Mari Boine och Maria McKee idag.

James Blunt - Some Kind Of Trouble (går konstant efter den nästan perfekta konsertupplevelsen i Hamburg för nästan en månad sedan...)

kl
the Clash - Guns of Brixton :love:

Oftast är det faktiskt film på i bakgrunden, sällan musik annat än i bilen. Där spelas en skiva mixat med Alabama 3, The Dandy Warhols, Rammstein och några låtar från "Nemi the soundtrack".

Här hemma rullar just nu DreamWorks "Megamind". Animerad film är ju bara för underbar!

Hårdrock är min melodi :) Nej inte bara, jag är nog allätare :D
Just nu mycket av Mustasch o Judas Priest
Är lite allergisk mot tyska (inte mot tyskar men har lite svårt för "melodin" i språket) men Rammstein har några sköna låtar, mest musikalsikt inte sångmässigt

Har fått en släng av rap-sjukan åxå till min stora häpnad :D En kille som kallar sig Mange Myt har en del sköna texter

80-talspunk av bla Jannicke Jarlum är toppen (nostalgi :love:)

Mustasch har jag svårt för sedan Ralf Gyllenhammar hotade med att slå Heavy på käften :mad:

Mimikry - En flicka som är stark

Just nu
Otis Redding- These arms of mine

Får man länka till youtube?

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 314
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 604
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar