Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den lyssnar jag med på just nu! Blev förvånad över att hon gick över till lite övernaturligheter (tidsresor för er som inte har koll på bokenJag håller på att kämpa med De fastfrusna av Elly Griffiths. Språkligt och sjrivmässigt är den lika bra som hennes andra böcker, men innehållet är så annorlunda så det är svårt. Jag ett verkligen inte vad jag tycker om det.
Den har jag sparat i mitt bibliotek på Storytel, funderar på att börja på den ikväll.Jag håller på att kämpa med De fastfrusna av Elly Griffiths. Språkligt och sjrivmässigt är den lika bra som hennes andra böcker, men innehållet är så annorlunda så det är svårt. Jag ett verkligen inte vad jag tycker om det.
Jag blev klar nu. Gillar fortfarande författaren, men det kändes som lite många plotholes. Och min hjärna gillar verkligen inte tidsparadoxerDen har jag sparat i mitt bibliotek på Storytel, funderar på att börja på den ikväll.
Tycker boken var bra! Gillar deckare som inte är så äckliga, och onödigt våldsamma, och där tycker jag denna hörde hemmaEn solig septemberdag gör två dykare en makaber upptäckt: i Västerhavets salta mörker hittar de styckade kroppsdelar i en resväska.
Fyndet får true crime-poddaren Julia Järvskog att återvända till Hunnebostrand där hon tillbringade barndomens somrar. Efter en uppslitande och högst offentlig separation blir det lilla samhället i Bohuslän en fristad från löpsedlarna som tapetserar Stockholm. Tillsammans med polisen Kalle Moghini startar hon en jakt på vad det egentligen var som hände midsommarafton 1994, då samhällets stora företagare försvann spårlöst. Under utredningen kommer fler hemligheter från deras gemensamma förflutna upp till ytan.
Har läst ut den nu. Får 3/5 i betyg. Den blev mer obehaglig mot slutet som jag ändå fann väldigt oväntat. Störde mig dock på språket genom hela läsningen. På vissa ställen var det stav/slarvfel men för det mesta var språket bara aningen osmidig. Meningar där jag själv under tiden jag läste flyttade på ordföljden.Har precis börjat på Stina Rundqvists debutroman Näcken. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Kanske är jag bara ovan att läsa kortare böcker och dessutom på svenska. Är bara på sida 47 av 239 och det har gått väldigt fort. Hade jag inte betalt för den hade jag bytt till något annat istället.
Den fick jag med mig från bokrean, verkar jättebra!Jag läser just nu "Den hemliga bokhandeln" av Evie Woods. Den är fantastiskt bra jag är helt fast. Väldigt intressant sätt som författaren hanterar perspektiv på , att fortsätta samma scen i nästa kapitel utifrån den andras perspektiv förvirrade mig lite först men nu gillar jag det skarpt. Stark historia och bra skriven, rekommenderar den verkligen.
Evie Woods är förövrigt pseudonym för den bästsäljande författaren Evie Gaughan. Vet inte varför hon väljer att skriva denna underbara annat namn.
Det är barnets favoritbok här hemma!A good girl’s guide to murder av Holly Jackson. Ungdomsbok, tonåring löser ett kallt fall. Bra i sin genre även om jag hade lite svårt att komma in i den.
Den fick jag med mig från bokrean, verkar jättebra!
Och den stod jag och tittade på men köpte aldrig. Kanske behöver gå på bokrean en gång tillJa den har bara växt ju längre jag kommit i den.
Kul, kan tänka mig att jag verkligen hade gillat den när jag var yngre!Det är barnets favoritbok här hemma!
Och den stod jag och tittade på men köpte aldrig. Kanske behöver gå på bokrean en gång till![]()