Vad läser du just nu?

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 503
  • Visningar Visningar 65 143
Jag håller på att kämpa med De fastfrusna av Elly Griffiths. Språkligt och sjrivmässigt är den lika bra som hennes andra böcker, men innehållet är så annorlunda så det är svårt. Jag ett verkligen inte vad jag tycker om det.

Jag läser just nu "Den hemliga bokhandeln" av Evie Woods. Den är fantastiskt bra jag är helt fast. Väldigt intressant sätt som författaren hanterar perspektiv på , att fortsätta samma scen i nästa kapitel utifrån den andras perspektiv förvirrade mig lite först men nu gillar jag det skarpt. Stark historia och bra skriven, rekommenderar den verkligen.

Evie Woods är förövrigt pseudonym för den bästsäljande författaren Evie Gaughan. Vet inte varför hon väljer att skriva denna underbara annat namn.

Kungen av Nostratien av Tony Samuelsson. Om en författare som anlitas för att fullborda/fylla i en annan författares manus. Har inte hunnit så långt, men den är intressant.

Jag håller på att kämpa med De fastfrusna av Elly Griffiths. Språkligt och sjrivmässigt är den lika bra som hennes andra böcker, men innehållet är så annorlunda så det är svårt. Jag ett verkligen inte vad jag tycker om det.
Den lyssnar jag med på just nu! Blev förvånad över att hon gick över till lite övernaturligheter (tidsresor för er som inte har koll på boken :) ), men tycker ändå den är skapligt bra, om än inte lika bra som hennes bästa böcker..

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 302
Senast: Gunnar
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
18 159
Senast: Mineur
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 413
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 560
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter