Vad läser du just nu?

Jag läser långsamt just nu men läste precis ut De fyra vindarna av Kristin Hannah. Lika berörande som alltid, lika tung som hennes Näktergalen.

Jag skulle verkligen behöva en feelgoodbok just nu men det enda jag har liggande oläst hemma är en fantasy av Sarah J Maas som heter Glastronen. Har aldrig läst något av henne förut men tittat på många av hennes böcker men alltid valt bort dem för annat.
Så för att få lite feelgood funderar jag på att läsa om något gammalt, jag vet bara inte vad men det ligger ju en hel del böcker där hemma i gömmorna.

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 230
Senast: Gunnar
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
18 040
Senast: Mineur
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 050
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka