Kanske funkar bättre i skriven form, som ljudbok funkade det inte alls, iaf inte för mig.Ja det var väldigt många att hålla rätt på, jag fick pausa och fundera flera gånger. Men jag gillade ändå den boken i sin helhet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske funkar bättre i skriven form, som ljudbok funkade det inte alls, iaf inte för mig.Ja det var väldigt många att hålla rätt på, jag fick pausa och fundera flera gånger. Men jag gillade ändå den boken i sin helhet!
Nej det förstår jag, jag läste den och då upplever jag att det är lite lättare att stanna och fundera, än om jag ska pausa en uppspelning.Kanske funkar bättre i skriven form, som ljudbok funkade det inte alls, iaf inte för mig.
Åh tack ska kolla in!HBTQ/Queer kan jag nog inte hjälpa till med, men några förslag: Julakuten för ensamma hjärtan (Callum Bloodworth), Jul i krinolin (Amanda Hellberg, tre böcker med jultema i en serie, historiskt), Julmiraklet (Caroline Twamley, tre böcker med jultema i en serie, nutida).
Kan lägga till att du nog kan kolla igenom Seraf förlag och deras böcker för feelgood/romance med jultema (jag vet inte om några är LGBT?). Om jag har förstått det rätt brukar de varje vinter släppa några jultemaböcker. Julmiraklet (och de andra i serien) kommer därifrån, men de har också andra böcker som det verkar vara vintertema på och som jag inte läst själv (dvs jag har ingen aning om de är bra eller vad de handlar om, men det ser vintrigt ut på omslaget): Greven och guvernanten, Vintervingar, Bjällerklang och kärlekspanik, Havsvikens bokcafé, Snöglober varm choklad och du, En jul av minnen, Julstämning uthyres osv.Åh tack ska kolla in!
Igår kväll läste jag ut den här, som helhet tyckte jag den var fantastisk. Grät på slutet. Älskar hur den är skriven, språket används intressant men flytande på något vis. Centrala delar är relationen mellan syskonen, teater och att spela en roll, samt att leva och verka under krig.Jag läser Teatern vid stranden av Joanna Quinn. Drygt 600 sidor familjesaga men det är också teater och litteratur, andra världskriget, relationer, med mera. Välskriven och intressanta karaktärer.