Mineur
Moderator
Aha, det fattade inte jag! Jag såg att det fanns några olika att välja på men tänkte att det var kalendrar från tidigare år.De har flera! Jag tänkte ta Sofia Rutbäck Erikssons.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, det fattade inte jag! Jag såg att det fanns några olika att välja på men tänkte att det var kalendrar från tidigare år.De har flera! Jag tänkte ta Sofia Rutbäck Erikssons.
Jag gör något liknande - jag har alltid flera böcker igång som jag läser samtidigt, och en av böckerna som jag har igång är en bok som jag lottat fram bland min lista av olästa böcker som jag är intresserad av att läsa (en ganska lång lista, som har en tendens att växa, eftersom jag hela tiden hittar fler böcker jag vill läsa ). Så jag har alltid en "slumpbok" igång, som jag ändå någon gång varit intresserad av att läsa men som jag bara inte startat läsa än så länge (och ibland har den legat i att-läsa-listan i en hel del år), och när jag är klar med nuvarande lottat jag fram nästa. Eller, om jag gett den ett ordentligt försök men inte vill läsa klart den, så kan jag avbryta den och slumpa fram en ny bok (har än så länge bara hänt en gång).Jag har snott en idé från nätet. Jag har valt ut 12 av de böcker jag har som varit olästa mer är ett år och skrivit ner dem på lappar som ligger i en skål i bokhyllan. Den förste varje månad ska jag dra en lapp och det är nästa bok jag ska läsa.
Inget krav att läsa ut dem men de ska få en chans. Jag har ju köpt dem för jag tyckt de verkar bra.