Laddade ned första Harry Potter-boken inatt då jag inte kunde sova och behövde något lugnande, och lyssnade till Stephen Fryes fantastiska inläsning... love:
Den är underbar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Laddade ned första Harry Potter-boken inatt då jag inte kunde sova och behövde något lugnande, och lyssnade till Stephen Fryes fantastiska inläsning... love:
Åh, den har jag sovit gott till många gånger!Laddade ned första Harry Potter-boken inatt då jag inte kunde sova och behövde något lugnande, och lyssnade till Stephen Fryes fantastiska inläsning... love:
Oj, det lät intressant! Har läst allt i Pennys serie om Kommissarie Gamash (stavning?) och gillar dem, så med Clinton som parhäst låter det som att det kan bli nått spännande!Jag lyssnar just nu på I terrorns grepp av Hillary Rodham Clinton och Louise Penny. Den var lite seg i början, men nu börjar den komma igång ordentligt. Intressant om maktspelet inom den amerikanska politiken, och samtidigt en spännande thriller. Just att den är skriven av Clinton gör den lite extra intressant (och trovärdig) för mig, även om jag inte direkt är hennes största fan i många avseenden.
Aha, jag hade inte hört talas om Louise Penny alls tidigare faktiskt men det här låter ju lovande! Tror jag fick inspirationen från bokbingo-tråden, har för mig att det var någon annan som läste den under vinterbingot och att jag skrev ner den på min lista då den lät intressant.Oj, det lät intressant! Har läst allt i Pennys serie om Kommissarie Gamash (stavning?) och gillar dem, så med Clinton som parhäst låter det som att det kan bli nått spännande!
Lyssnat färdigt på denna och tyckte den var bra, men den slutade lite hastigt tycker jag och lite otillfredsställande i en av historierna..Har börjat lyssna nu på En egen lön av Maria Gustavsdotter. Vill minnas att hon nämnts i tråden, och min mamma tipsade om just den boken med mycket lokala anknytningar i den äldre historien. Gillar den mycket hittills
Blir kul att höra vad du tycker om den! Jag hade den som ljudbok men tror att den kanske skulle göra sig bättre i pappersform. Det blev lite rörigt emellanåt med alla olika namn och turer fram och tillbaka, så ibland önskar jag att jag hade kunnat bläddra tillbaka och fräscha upp minnet lite kvickt.Lyssnat färdigt på denna och tyckte den var bra, men den slutade lite hastigt tycker jag och lite otillfredsställande i en av historierna..
Nu har jag gått över till boken som @Mineur tipsade om av Clinton och Penny