Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läser också den just nu och håller med.Jag är halvvägs genom Lektioner i kemi av Bonnie Garmus. När jag väl kommer igång så fastnar jag och vill inte släppa den, men däremellan känner jag inget sug att komma tillbaka till den, så som man kan göra med andra böcker. Udda! får ge fullständigt recension när jag är klar.
Om du gillade Emma Hambergs böcker om Agneta kommer du älska hennes serie som heter Rosengädda!Jag har gått och väntat, längtande, efter fortsättningen på Emma Hambergs Je m´apelle Agneta; Au revoir, Agneta. Och häromdan kom den äntligen!! Jag sträckläste den, helt uppslukad (igen) och nu är den slut. Jag vill ha mera!! Blir det en uppföljare till? Jag vill ha den NU! Jag absolut älskar böckerna om Agneta!!!
Nån som läst dessa två och även hennes tidigare böcker? Är de lika bra? Lika fantastiska? Isåfall får jag köpa hem dem under tiden jag väntar på att få veta hur det går för Agneta i Frankrike.... Och njuta av hennes njutningar och Emmas ljuvliga text.
Jag har läst den första boken om Agneta, och gillade den.Jag har gått och väntat, längtande, efter fortsättningen på Emma Hambergs Je m´apelle Agneta; Au revoir, Agneta. Och häromdan kom den äntligen!! Jag sträckläste den, helt uppslukad (igen) och nu är den slut. Jag vill ha mera!! Blir det en uppföljare till? Jag vill ha den NU! Jag absolut älskar böckerna om Agneta!!!
Nån som läst dessa två och även hennes tidigare böcker? Är de lika bra? Lika fantastiska? Isåfall får jag köpa hem dem under tiden jag väntar på att få veta hur det går för Agneta i Frankrike.... Och njuta av hennes njutningar och Emmas ljuvliga text.
Jag har gått och väntat, längtande, efter fortsättningen på Emma Hambergs Je m´apelle Agneta; Au revoir, Agneta. Och häromdan kom den äntligen!! Jag sträckläste den, helt uppslukad (igen) och nu är den slut. Jag vill ha mera!! Blir det en uppföljare till? Jag vill ha den NU! Jag absolut älskar böckerna om Agneta!!!
Tack!! Och nu läste jag i en intervju att det inte blir fler böcker om Agneta..... Men förstår henne (?).Jag har läst den första boken om Agneta, och gillade den.
Böckerna om Rosengädda var väldigt bra! Rekommenderas starkt.
Jag är halvvägs genom Lektioner i kemi av Bonnie Garmus. När jag väl kommer igång så fastnar jag och vill inte släppa den, men däremellan känner jag inget sug att komma tillbaka till den, så som man kan göra med andra böcker. Udda! får ge fullständigt recension när jag är klar.
Precis samma här! Fattar inte riktigt varför, men för mig tror jag att det bottnar i att jag uppskattade bokens mest tack vare persongalleriet och konceptet, inte så mycket handlingen. Den var ju liksom inte direkt spännande, tycker jag, men ändå väldigt lätt att tycka om.Läser också den just nu och håller med.
Åh vad roligt att den har kommit! Ska beställa hem den med en gångJag har gått och väntat, längtande, efter fortsättningen på Emma Hambergs Je m´apelle Agneta; Au revoir, Agneta. Och häromdan kom den äntligen!! Jag sträckläste den, helt uppslukad (igen) och nu är den slut. Jag vill ha mera!! Blir det en uppföljare till? Jag vill ha den NU! Jag absolut älskar böckerna om Agneta!!!
Halv sju var bäst men jag kommer liksom inte att sakna dem? Upplösningen var lite för mycket lite för fort på något sätt?Precis samma här! Fattar inte riktigt varför, men för mig tror jag att det bottnar i att jag uppskattade bokens mest tack vare persongalleriet och konceptet, inte så mycket handlingen. Den var ju liksom inte direkt spännande, tycker jag, men ändå väldigt lätt att tycka om.
Den har jag också lyssnat på, tyckte den var väldigt intressant och stark, vilken människa denna pastorn är/var. Jag gillade verkligen hans lyssna på hans tankar om livet och varför han hade valt denna väg.Som ljudbok har jag just börjat med En bra dag att dö av Carina Bergfeldt. Det är en dokumentär bok som handlar om en fängelsepastor i Texas som varit med vid 276 avrättningar och berättar om de lärdomar han dragit av detta, samt hur han ser på saker och ting nu när han själv är döende. Ett väldigt tungt ämne naturligtvis, men otroligt intressant.
Ja, vilket jäkla jobb han hade alltså, och vilken ynnest att ha fått träffa och intervjua honom. Otroligt intressant, men jag får lyssna lite i omgångar så att det inte blir för jobbigt.Den har jag också lyssnat på, tyckte den var väldigt intressant och stark, vilken människa denna pastorn är/var. Jag gillade verkligen hans lyssna på hans tankar om livet och varför han hade valt denna väg.