Läser just nu Harlem Shuffle av Colson Whitehead. Gillar hans tidigare böcker och likaså denna!
Den läser jag just nu också - gillar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läser just nu Harlem Shuffle av Colson Whitehead. Gillar hans tidigare böcker och likaså denna!
Den har jag läst. Det jag tyckte om var att han var ärlig gällande sina egna felsteg i livet. Mer kanske jag inte ska säga. Du kanske inte har läst ut den.Ja, vilket jäkla jobb han hade alltså, och vilken ynnest att ha fått träffa och intervjua honom. Otroligt intressant, men jag får lyssna lite i omgångar så att det inte blir för jobbigt.
Väl värt det även om man inte fattar franskanJag läser Krig och fred. Den är ju fantastisk på alla sätt, men jag råkade ta den relativt nyöversatta versionen, den oavkortade och jättelånga. Projekt.
Samtidigt har jag läst E. Lockharts, Vi var lögnare. Bra twist men vägen dit var ganska tråkigt och språket var inte så kul.
Jag förstår franskan. Hjälpligt iaf. I början blev jag förskräckt men jag upptäckte att de ofta använder den som nån variation/förstärkning av vad de redan sagt. Just nu är Napoleon på väg till Moskva så det verkar inte lika fint att svänga sig med franska längreVäl värt det även om man inte fattar franskan
Jo, jag blev klar med den häromdagen. Jag blev inte direkt mer välvilligt inställd till Jim som person allteftersom boken framskred, men jag är definitivt imponerad av hans liv, karriärsval och de erfarenheter det gett honom. Hans värderingar och övriga livsval, not so muchDen har jag läst. Det jag tyckte om var att han var ärlig gällande sina egna felsteg i livet. Mer kanske jag inte ska säga. Du kanske inte har läst ut den.
En väldigt provocerande person, tycker jag.Jo, jag blev klar med den häromdagen. Jag blev inte direkt mer välvilligt inställd till Jim som person allteftersom boken framskred, men jag är definitivt imponerad av hans liv, karriärsval och de erfarenheter det gett honom. Hans värderingar och övriga livsval, not so much
Jag har läst Vuxna människor av henne. Syskonrivalitet. Minns att jag tyckte den var bra men inget som stannade kvar.Jag lyssnar just nu på Jag är inte sådan här egentligen av Marie Aubert. Också en norsk författare, jag verkar hamna där nu
Verkligen!En väldigt provocerande person, tycker jag.