Ceta
Trådstartare
Åh, den är så fin! Kanske skulle lyssna om den igen ocksåFulgrät mig igenom slutet av "Mormor". Herreminje vad den golvar mig. Varje gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den är så fin! Kanske skulle lyssna om den igen ocksåFulgrät mig igenom slutet av "Mormor". Herreminje vad den golvar mig. Varje gång.
Den är så hemsk men ändå vacker. Jag tycker det är Backmans bästa bok faktiskt. Björnstad är stark, det här är känslor.Åh, den är så fin! Kanske skulle lyssna om den igen också
Där kräftorna sjunger är helt fantastik, hoppas du inte hunnit se filmen innan Filmen är också bra, men väldigt avskalad.Läser Silmarillion just nu, efter den blir det Där kräftorna sjunger
Jag tog den som insomningsbok igår efter ditt förra inlägg här om den. Den är verkligen så fin! Glad för påminnelsen.Fulgrät mig igenom slutet av "Mormor". Herreminje vad den golvar mig. Varje gång.
Läser Silmarillion just nu, efter den blir det Där kräftorna sjunger
Det låter ju bra. Har hört mycket gott om boken.Där kräftorna sjunger är helt fantastik, hoppas du inte hunnit se filmen innan Filmen är också bra, men väldigt avskalad.
Läste klart boken igår och den fortsatte lite rörigt men blev bättre.Efter mycket om och men och en liten paus tog jag mig igenom Marian Keyes ”en oväntad semester”. Onekligen inte lika uppskattad nu som när den kom för typ 20 år sedan.
Har nu läst 1/3 av hennes ”ett oväntat val” som är en fortsättning 20 år senare på den första boken. Men vad den är rörig. Hoppar i tiden helt skoningslöst så att när jag sitter och läser blir jag så himla förvirrad för jag kan till exempel läsa en dialog som huvudkaraktären tänker tillbaka på som sedan i nästa mening ska förstå att vi är tillbaka i nuet med en helt ny dialog. Jag är så förvirrad så jag vet inte ens hur jag ska förklara!
Tänker läsa klart boken men sedan får Marian Keyes böcker stå kvar i förrådet och i affärernas hyllor.
Nu har jag lyssnat färdigt på boken! Gillade den, även om jag tyckte den var lite väl långsam emellanåt.Blir kul att höra vad du tycker om den! Jag hade den som ljudbok men tror att den kanske skulle göra sig bättre i pappersform. Det blev lite rörigt emellanåt med alla olika namn och turer fram och tillbaka, så ibland önskar jag att jag hade kunnat bläddra tillbaka och fräscha upp minnet lite kvickt.
Åh, gillade Evelyn Hugos sju äkta män - som hon skrivit!Jag började just läsa Malibu Rising av Taylor Jenkins Reid, på rekommendation från en vän som brukar ha samma smak som jag när det gäller böcker. Den känns väldigt lovande hittills!
Den vet jag att jag kikat på flera gånger men aldrig riktigt känt mig manad att läsa av någon anledning. Nu när jag läser om den låter den dock intressant, så det får kanske bli nästa bokÅh, gillade Evelyn Hugos sju äkta män - som hon skrivit!