Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, enbart till titelnJag har hittat en bok som skulle kunnat handla om @pepp
Jag gjorde ett försök att lyssna om En oväntad semester, men tyckte den (eller främst huvudpersonen då) var gräslig! Har så svårt för böcker där det inte finns några sympatiska karaktärer, och i den tar huvudpersonen så mycket plats att jag fick ge upp helt.. tyckte ändå om den när jag läste den som tonåring.Jag har tagit fram en gammal Marian Keyes bok; ”en oväntad semester”.
Den är ju över 20 år gammal och lika längesedan jag läste den första gången och jag gillar sättet Marian skrev på, humoristiskt och lättsamt.
Hittade på bokrean uppföljaren ”ett oväntat val” till den jag läser nu så jag får väl se hur den är men jag har tidigare varit besviken på hennes senare böcker då jag inte tyckt att hon har skrivit lika bra som innan.
Ja inte är karaktären trevlig det håller jag med om och jag kan inte påstå att jag känner igen mig i henne heller men jag tänker att det är så många omogna människor tänker och beter sig.Jag gjorde ett försök att lyssna om En oväntad semester, men tyckte den (eller främst huvudpersonen då) var gräslig! Har så svårt för böcker där det inte finns några sympatiska karaktärer, och i den tar huvudpersonen så mycket plats att jag fick ge upp helt.. tyckte ändå om den när jag läste den som tonåring.
Håller med om Keyes f.ö., hennes senare är inte lika bra som vissa av de äldre…
Jag har den alldeles nyutkomna Croissanter & kuriosa på nattduksbordet. Ska börja ikväll.
Feelgood som utspelar sig i Gränna.