Ceta
Trådstartare
Det får jag göra då! Och kan absolut förstå digJa Katarina är lite tramsig, det var alldeles lagom lyssning på jobbet i somrasmen Arvidsträsk är annorlunda! Testa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får jag göra då! Och kan absolut förstå digJa Katarina är lite tramsig, det var alldeles lagom lyssning på jobbet i somrasmen Arvidsträsk är annorlunda! Testa
![]()
gällande den så tänker jag att den spontant är bättre i pappersform väl? De små inläsningarna man hört av Harry själv känns rätt cringe![]()
Åh, såg nu att det var ju hon som skrev biografin om Hilma af Klint. Läst den flera gånger (Hilma-nörd var det ja..) men inte ens tänkt på att hon kan ha skrivit fler böcker. Måste kolla, tack för tipset!Har precis läst ut Törnrosens triumf - av Anna Laestadius Larsson.
Utspelar sig i mitten på 1800-talet och handlar om en kvinnorättskämpe (Sophie Sager) som fanns på riktigt och hennes liv.
Jag har totalt snöat in på Anna Laestadius Larsson. Jag älskar hennes historiska romaner med kvinnor i fokus. Jag älskar hennes beskrivningar av dåtiden, det feministiska fokuset, att det förekommer queerpersoner och att hon skriver om kända människor som funnits på riktigt.
Älskade hennes serie om Pottungen/Barnbruden.
Ja men precis, den läser min fru just nu!Åh, såg nu att det var ju hon som skrev biografin om Hilma af Klint. Läst den flera gånger (Hilma-nörd var det ja..) men inte ens tänkt på att hon kan ha skrivit fler böcker. Måste kolla, tack för tipset!![]()
Visst är det hon som skriver om samer?Jag håller på att läsa "Straff" av Ann- Helen Laestadius. Bra bok, men inte lika bra som hennes förra tyvärr.
Ja, precis. Hennes bok "Stöld" var riktigt bra!Visst är det hon som skriver om samer?
Just nu blir det bara ljudböcker, men såg att några fanns på Storytel.Ja men precis, den läser min fru just nu!
Nu har väl bokrean startat dessutom så kolla in hennes andra romaner.
Kanske var just sexdebuten jag hört inläst dåAha! Jag har inte hört något men min extremt kräsna kompis tyckte att den var toppen som ljudbok.
Kanske var just sexdebuten jag hört inläst då![]()
Den har jag fått återberättad, inklusive slutet, av en kollega som läser den på gymnasietJa, precis. Hennes bok "Stöld" var riktigt bra!
Jag tyckte väldigt mycket om hennes första böcker, extra kul för att jag har bott på Malmudden, men boken med drottningen blev bara för tramsig för migSofia Rutbäck Erikssons senaste släpp. De senare är norrländska mysdeckare med en komisk twist. Välskrivna och underhållande![]()