Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag uppskattade ju Hemmet ner än Färjan - så den kanske kan vara något?Endast Färjan, vilken jag faktiskt tyckte var underhållande, nästan hela vägen iaf
Från Wilderäng har jag läst midvintermörker också, men den var lite för militärisk för mig, Jag får hålla koll om det kommer något nytt från honom
Sankta Psyko har jag påbörjat att läsa för längesen, men av nån anledning kom jag inte mer än 1/3, kanske ska ge den en ny chans i ljudformat...
Nä Jag tror jag försökte, men pallade inte uppläsaren. Samma med Game of Thrones, försökte lyssna men den uppläsaren var helt katastrof tyckte jag.@Trott
Du har lyssnat på serien True blood väl?
Ska kolla upp Hemmet!Jag uppskattade ju Hemmet ner än Färjan - så den kanske kan vara något?
Och visst är det väl Höstsol som är Wilderängs senaste (inlästa iaf). För Midvintermörker är väl äldre? Tänker att Höstsol kanske kan leva upp till stjärn-serien
Sen kanske Bakom stängda dörrar skulle kunna vara värd att kolla upp? Den verkar ju bra iaf.
Och hm, dom 7 nycklarna har jag sett många läsa under hösten och deras recensioner har varit positiva.
Alltså jag älskar att berätta för folk vad dom kan läsa - så det här är det roligaste jag gjort idagTack för att du försöker hjälpa mig att hitta nått
Jag tänker att han förhoppningsvis utvecklat sitt skrivande eller iaf har kommit fram till att det mimitära behövs i lagom dos så ge den en chans (säger jag utan att ha läst den )Ja det stämmer, Höstsol är senaste inlästa, jag har kanske vart lite fördomsfull efter midvintermörker
Så kan du ju inte skriva utan att berätta om böckerna! Vi andra kanske borde undvika dom liksomResten har mest varit tidsspillan. Tur att jag lyssnat när jag gör andra saker så det inte är helt bortkastat.
Joho, det kunde jag ju visst. Det gick hur bra som helst.Så kan du ju inte skriva utan att berätta om böckerna! Vi andra kanske borde undvika dom liksom
Kanske du ska testa Håkan Nesser?Så ni får gärna tipsa mig om bra svenska böcker. Inte allt för snyftiga historier, rått våld eller tragiska öden som man mår dåligt av.
Vad ska man i så fall börja med?Kanske du ska testa Håkan Nesser?
Han har ju skrivit lite olika sorters böcker och en del av dem ingår ju i serier som man kanske bör ta i rätt ordning. Men en som jag gillar, och som är helt fristående, är Levande och döda i Winsford.Vad ska man i så fall börja med?
Jag lägger den i bokhyllan och testar.Han har ju skrivit lite olika sorters böcker och en del av dem ingår ju i serier som man kanske bör ta i rätt ordning. Men en som jag gillar, och som är helt fristående, är Levande och döda i Winsford.
Stjärnfall-serien av Lars WilderängAv det jag lyssnat på den sista tiden är det nog bara Momo- eller kampen om tiden (Michael Ende) som är värt att nämna. Resten har mest varit tidsspillan. Tur att jag lyssnat när jag gör andra saker så det inte är helt bortkastat.
Just nu lyssnar jag på Medan mörkret faller av Anna Lihammer. Lite av en utmaning för mig då jag normalt undviker böcker av svenska författare. Egentligen har jag ingen bra anledning till detta så jag har tänkt att det här året ska jag plocka in fler svenska böcker i min lista. Så ni får gärna tipsa mig om bra svenska böcker. Inte allt för snyftiga historier, rått våld eller tragiska öden som man mår dåligt av. Tyvärr orkar min hjärna med sådant.
Stjärnfall har jag kikat lite på, men tror inte den är något för mig.Stjärnfall-serien av Lars Wilderäng
Isvittring och nässelvrede av Solveig Vidarsdotter gillade jag.
Katarina Wennstam gör bra böcker.
Markus Lutteman's Blodmåne var också bra.
Anders de la Motte har också gjort bra böcker, inte så mycket "ond bråd död" i höstdåd och i slutet av sommaren som är dom två jag läst av honom.
Kanske någon är för mycket thriller för dig, men dessa är vad jag kommer på just nu.