F
Fruentimber
Som jag förstått det så är familjerätten frivillig? Jag vill minnas att det föreslogs i ett tidigare skede men så fort man påpekar socialen, anmälan etc är hans enda svar att "de ska prata som vuxna människor". Sen går det förstås inte att prata med honom. Eller nå honom. Sen menar han att man borde ha försökt en gång i halvtimmen om man verkligen ville nå honom.
No joke. Han är helt verklighetsfrånvänd. Han vänder allting till att bli min närståendes fel, istället för hans. Han menar också att hon påverkar och vrider barnen för att de är ledsna och inte vill vara hos honom. Vidriga jävla människa.
Att han nu vill ha barnen varannan vecka handlar inte om något intresse för barnen. Det är hans sätt att hämnas pga orosanmälningarna.
No joke. Han är helt verklighetsfrånvänd. Han vänder allting till att bli min närståendes fel, istället för hans. Han menar också att hon påverkar och vrider barnen för att de är ledsna och inte vill vara hos honom. Vidriga jävla människa.
Att han nu vill ha barnen varannan vecka handlar inte om något intresse för barnen. Det är hans sätt att hämnas pga orosanmälningarna.