Vad kostar en hältutredning på klinik?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare lis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 018

lis

Trådstartare
Som rubriken lyder:Vad kostar en hältutredning på klinik? Kan vara bra att veta då jag var nära på att åka på det med min vovve då den var mkt halt men det gick över som tur var. Han är ju försäkrad men vill gärna veta ungefärligt pris,jag har aldrig behövt åka till vet i annat fall än vaccinationer:)

Sv: Vad kostar en hältutredning på klinik?

Det här var i Finland så priset behöver inte stämma, men jag betalade ca 250€ För genomgång av bakben och rygg.
Försäkringen täckte så det blev inte så dyrt, jag betalade ca 70€:)

Jag betalade ca 1700:- klinisk undersökning, röntgen av armbågarna och i priset ingick en burk glukosamin.
Kom aldrig upp i självrisken som är 4000:- fast självrisk hos if.

Jag betalade ca 1700:- klinisk undersökning, röntgen av armbågarna och i priset ingick en burk glukosamin.
Kom aldrig upp i självrisken som är 4000:- fast självrisk hos if.

Tack för ditt svar. Då har man lite koll på vad det kan kosta om det skulle behövas någon gång.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 858
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 290
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
989
Senast: igbest
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 600
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka