vad kan man ge hund med höga lever-värden?

bengeten

Trådstartare
alltså sånt som är ok och inte belastar levern... tänkte om de är ok att ge zuccini, äggplanta, äggula, morötter mm tänkte om man kunde göra en gegga att fylla tex märgben..

Sv: vad kan man ge hund med höga lever-värden?

Fylla märgben går ju att göra med fodret också. Eller du kanske vill ha mer kalorisnålt?

Har tyvärr inga förslag.

Fylla märgben går ju att göra med fodret också. Eller du kanske vill ha mer kalorisnålt?

Har tyvärr inga förslag.

vet inte om hon uppskattar uppblött men fruset torrfoder som fyllning..har just bytt till rc hepatic så jag vet inte om det är nyhetens behag eller om de små kulorna liknar den förbjudna kattmaten:crazy:

De flesta dietfoder finns på burk också även om de inte är billiga direkt. Jag brukar blöta upp min hunds torrfoder (för kassa njurar) och blanda med burkmat och så fryser jag in det i märgben och annat :).
Nu är min hund visserligen glupsk och äter vad som helst (inklusive halmpellets :angel:) men märgbensfyllningen hade nog tilltalat de flesta hundar om det är tillräckligt mycket burkmat i.

De flesta dietfoder finns på burk också även om de inte är billiga direkt. Jag brukar blöta upp min hunds torrfoder (för kassa njurar) och blanda med burkmat och så fryser jag in det i märgben och annat :).
Nu är min hund visserligen glupsk och äter vad som helst (inklusive halmpellets :angel:) men märgbensfyllningen hade nog tilltalat de flesta hundar om det är tillräckligt mycket burkmat i.

ska köpa lite burkmat och se om de behagagar damen.. men burkmat brukar iofs alltid gå hem:p ska kolla om burkarna finns på zooplus de brukar va billigare att köpa därifrån...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
380
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 318
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar