Har du testat att torka dig efter toabesök med vänstern?Man är aldrig så jäkla högerhänt som när man har begränsningar använda just höger.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du testat att torka dig efter toabesök med vänstern?Man är aldrig så jäkla högerhänt som när man har begränsningar använda just höger.![]()
hmm jappHar du testat att torka dig efter toabesök med vänstern?![]()
Jag är löjligt högerhänt. Kan ju knappt använda mobilen med vänsterhmm japp
Å ändå skryter jag ofta över hur duktig jag är göra saker med både vänster och höger, eeeh näää![]()
Gammal mjölk är suveränt göra pannkaka på, och om man fryser in den kan man använda den senareSlängt in en tigerkaka i ugnen. Nu äter jag frukost (och upptäckte att mjölken jag köpte igår går ut idag).
Ska iväg och hämta mamma vid tågtrafiken sen och sen ska vi ut till sommarstugan.
Den smakade ok men blir nog pannkakor eller våfflor till middag ikvällGammal mjölk är suveränt göra pannkaka på, och om man fryser in den kan man använda den senare
@Bison vafaan? Vad har det med saken att göra? Men grattis!
-------
Min telefon ville ändra vafaan till vegan? Vafaan?![]()
Annonsera om hjälp? Jag som är för stor för att rida nu hade älskat att hjälpa till på marken vid inridning.Solen skiner och det är varmt och härligt vårigt i luften, men jag känner mig helt låg, trots att jag har fått flera riktigt bra besked idag. Och min häst ger mig bara ångest. Hästen som bara skulle vara enkel och ge mig energi på långa skritturer på långa tyglar. Jag är sååå nära att lämna bort honom för det sista i inridningen, men jag kan inte motivera att ta mig råd till det just nu. SUCK! Och vem vill bli medryttare på en halvinriden häst?? SUCK!
Jag behöver egentligen ingen större medhjälp sådär med hästen. Jag behöver avlastning och energi att ta tag i det. Han är snäll och har skött sig jättefint i det mesta jag gjort. Man sitter på honom utan problem, men han går inte framåt, utan står liksom still. Och jag saknar totalt tålamodet att sitta där och mana på tills han fattar och går framåt. Jag har suttit i en kvart som mest och trodde att jag skulle avlida. Under den kvarten tog han ca 20 steg BAKÅT väldigt lugnt och sansat.Annonsera om hjälp? Jag som är för stor för att rida nu hade älskat att hjälpa till på marken vid inridning.![]()
Han är väl inte mindre riktig för det?Jag behöver egentligen ingen större medhjälp sådär med hästen. Jag behöver avlastning och energi att ta tag i det. Han är snäll och har skött sig jättefint i det mesta jag gjort. Man sitter på honom utan problem, men han går inte framåt, utan står liksom still. Och jag saknar totalt tålamodet att sitta där och mana på tills han fattar och går framåt. Jag har suttit i en kvart som mest och trodde att jag skulle avlida. Under den kvarten tog han ca 20 steg BAKÅT väldigt lugnt och sansat.
Leder någon honom så går han ju såklart. Men så fort man blir själv står han still. Inget elakt och inget fult, utan bara fattar inte. Och jag saknar som sagt tålamodet. Och jag tänker inte gå på med spö eller ge honom hårda ponnysparkar, för han har lite av en neurotisk personlighet och det tog 6-7 månader för mig at få det förtroendet jag har nu. Tyvärr är han inte ens en riktig häst, utan en kallblodstravare, så jag blir ännu mindre motiverad att ta tag i det.
Solen skiner och det är varmt och härligt vårigt i luften, men jag känner mig helt låg, trots att jag har fått flera riktigt bra besked idag. Och min häst ger mig bara ångest. Hästen som bara skulle vara enkel och ge mig energi på långa skritturer på långa tyglar. Jag är sååå nära att lämna bort honom för det sista i inridningen, men jag kan inte motivera att ta mig råd till det just nu. SUCK! Och vem vill bli medryttare på en halvinriden häst?? SUCK!