Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var det någon som sa att det var måndag idag? :arghh:

Hälften av arbetsstyrkan i köket sjuka. Normalt är vi fyra, idag var vi två. Och när jag hängde upp tvätten hittade jag mitt headset i tvättmaskinen. Tvättat på 60 grader. :arghh:

Jag och alla andra som jobbade på min förra arbetsplats har alla tvättat våra headset. Låt det torka i lugn och ro och så laddar du det om ett par dagar så ska du se att det funkar fint igen.
Det är egentligen ingen fara om det inte funkar igen. Fick med det till min förrförrförra telefon typ. Men det är så typiskt måndagsaktigt. :meh:

Ska iväg och fylla i mer information till försäkringskassan om 40 minuter.

Jävla ångest! :nailbiting::rage:

Får ta och spela ett spel så jag kan lugna mig... Kanske

Är blond!
Kom på att jag behöver en ljusrosa trenchcoat för att matcha detta. Verkar lite klurigt att hitta. Såg en Rodebjer-kopia på Lindex i rätt nyans, men tyget kändes för billigt. Dagens i-landsproblem

Något har hänt med min hund, kom nyss upp från tvättstugan och möttes av en hund som låg och chillade i hallen. Han hälsade lite lagom och sedan tog han en leksak och roade sig med den istället.
Håller han på att dö eller börjar han bli vuxen? :confused:

Ska kolla vad det finns för alternativ till sparkonto. Vill ha lite ränta på pengarna, men Santander som jag har (och som har 0.75% ränta) har krånglat som fan på sistone, har inte kunnat föra över pengar från det sparkontot till mitt vanliga på grund av "oväntat fel" :meh:
Jag har collector, de har just nu 0,80 proc på konton med fria uttag. Har fungerat precis som det ska så länge jag haft det (cirka ett år).

Nu är bilen bogserad till meckarn. Vi får väl se när (om?) den kommer tillbaka. Jag är egentligen ganska less på att köra kombi så jag dör inte om jag måste köpa en mindre bil.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka