Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och alla andra som jobbade på min förra arbetsplats har alla tvättat våra headset. Låt det torka i lugn och ro och så laddar du det om ett par dagar så ska du se att det funkar fint igen.Och när jag hängde upp tvätten hittade jag mitt headset i tvättmaskinen. Tvättat på 60 grader.![]()
Det är egentligen ingen fara om det inte funkar igen. Fick med det till min förrförrförra telefon typ. Men det är så typiskt måndagsaktigt.Jag och alla andra som jobbade på min förra arbetsplats har alla tvättat våra headset. Låt det torka i lugn och ro och så laddar du det om ett par dagar så ska du se att det funkar fint igen.
Jag har collector, de har just nu 0,80 proc på konton med fria uttag. Har fungerat precis som det ska så länge jag haft det (cirka ett år).Ska kolla vad det finns för alternativ till sparkonto. Vill ha lite ränta på pengarna, men Santander som jag har (och som har 0.75% ränta) har krånglat som fan på sistone, har inte kunnat föra över pengar från det sparkontot till mitt vanliga på grund av "oväntat fel"![]()
Han har blivit uppläxad av @LadyCovergirls katt såklart!Något har hänt med min hund, kom nyss upp från tvättstugan och möttes av en hund som låg och chillade i hallen. Han hälsade lite lagom och sedan tog han en leksak och roade sig med den istället.
Håller han på att dö eller börjar han bli vuxen?![]()
Ja jag har kollat på dom, verkade rätt okej, och ett namn man känner igen.Jag har collector, de har just nu 0,80 proc på konton med fria uttag. Har fungerat precis som det ska så länge jag haft det (cirka ett år).
Varför i hela friden döper man en chatt-app till kik? I huvudet så byter jag liksom ut vokalen i mitten när jag ser ikonen.