Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon, sitter här och tittar ut genom fönstret och längtar till hösten. Provade stänga av ac'n i sovrummet och vaknade genomsvettig efter ett par timmar.

Jaha, blev ensam på en avdelning med nio äldre som ska ha mediciner och vill komma upp. Fantastiskt. Nåja, jobbade undan bra innan inhopparen kom, så det blev ingen större kris. Personen jag skulle jobbat med gör ändå inte mycket, så man kan rent krasst lika gärna vara själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
30 359
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
785
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V