Klara
Trådstartare
Man bryner dom bara i stekpannan så får dom gå färdigt i ugnen sedan.Jag steker pannbiff. Jag hatar att steka pannbiff. Varför gick jag med på att steka pannbiff? Och på två jävla kilo färs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man bryner dom bara i stekpannan så får dom gå färdigt i ugnen sedan.Jag steker pannbiff. Jag hatar att steka pannbiff. Varför gick jag med på att steka pannbiff? Och på två jävla kilo färs?
Inte om en är ett kontrollfreak som undertecknad..Man bryner dom bara i stekpannan så får dom gå färdigt i ugnen sedan.
Man har ju bättre kontroll om man kör dom i ugnen. Hemligheten heter stektermometer.Inte om en är ett kontrollfreak som undertecknad..
Om det ägs en stektermometer ja. Vilket det inte görs. Det står på hans lista att skaffaMan har ju bättre kontroll om man kör dom i ugnen. Hemligheten heter stektermometer.
Gör dom i ugnen.Jag steker pannbiff. Jag hatar att steka pannbiff. Varför gick jag med på att steka pannbiff? Och på två jävla kilo färs?
Eller så har man dom i ugnen tills dom ser goda ut.Man har ju bättre kontroll om man kör dom i ugnen. Hemligheten heter stektermometer.