Klara
Trådstartare
Man bryner dom bara i stekpannan så får dom gå färdigt i ugnen sedan.Jag steker pannbiff. Jag hatar att steka pannbiff. Varför gick jag med på att steka pannbiff? Och på två jävla kilo färs?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man bryner dom bara i stekpannan så får dom gå färdigt i ugnen sedan.Jag steker pannbiff. Jag hatar att steka pannbiff. Varför gick jag med på att steka pannbiff? Och på två jävla kilo färs?![]()
Inte om en är ett kontrollfreak som undertecknad..Man bryner dom bara i stekpannan så får dom gå färdigt i ugnen sedan.![]()
Man har ju bättre kontroll om man kör dom i ugnen. Hemligheten heter stektermometer.Inte om en är ett kontrollfreak som undertecknad..![]()
Om det ägs en stektermometer ja. Vilket det inte görs. Det står på hans lista att skaffaMan har ju bättre kontroll om man kör dom i ugnen. Hemligheten heter stektermometer.![]()
Gör dom i ugnen.Jag steker pannbiff. Jag hatar att steka pannbiff. Varför gick jag med på att steka pannbiff? Och på två jävla kilo färs?![]()
Eller så har man dom i ugnen tills dom ser goda ut.Man har ju bättre kontroll om man kör dom i ugnen. Hemligheten heter stektermometer.![]()