Grattis @tornblomma !
Hoppas din dag varit grym och och kvällen blir fylld av mycket skönt kaozzz
Hoppas din dag varit grym och och kvällen blir fylld av mycket skönt kaozzz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men oj, vad har hänt?
Fy tusan. Tur arbetsgivaren finner det lika allvarligt.Något både arbetsgivaren och jag anser vara så pass allvarligt att det är fog för en polisanmälan. Arbetsgivaren anser även att det rättfärdigar att avskeda personen.
Jag är dock oskadd och är mest arg och förundrad över hur folk kan bete sig och vad dom kan få för sig.
Min sambo är tydligen allergisk mot jordgubbar så det låter som en bra grejGrattis @tornblomma
@Ninnurur fyy faan vilken situation du är i! *kram*
@LindgrenV @Reykjavik kommunikation är bra skit och funkar inte det så käka jordgubbar.
@resten jag är lite, läs mycket, bitter på psykiatrin just nu...
Det är en fullt rimlig grej att vara allergisk mot!!!Min sambo är tydligen allergisk mot jordgubbar så det låter som en bra grej
kanske inte ska döda sambonMin sambo är tydligen allergisk mot jordgubbar så det låter som en bra grej
Men OJ! Jag hoppas det blir till det bästa, vad det än är. Tyfusan!Något både arbetsgivaren och jag anser vara så pass allvarligt att det är fog för en polisanmälan. Arbetsgivaren anser även att det rättfärdigar att avskeda personen.
Jag är dock oskadd och är mest arg och förundrad över hur folk kan bete sig och vad dom kan få för sig.
Så ja, så ja barn! Det är förbjudet med biologisk krigföring enligt Genève-konventionen. (Tror jag det är iaf.) Käka melon eller kaka istället. Och drick sangria.Det är en fullt rimlig grej att vara allergisk mot!!!
Min sambo borde äta ett par kilo ost. Ska smuggla ned vanlig mjölk och köttfärs i nästa linsgryta
Eller hur?!kanske inte ska döda sambon
Demonkatter låter scary! :scary: Inte låta demonkatten vinna.Eller hur?!
Sambon kämpar säkert mot demonkatter för att hålla lägenheten i bra skick! Vore oklokt att låta demonkatten vinna
Fick du ingen uppföljning direkt från sjukhuset när du blev utskriven? Det förväntade jag mig verkllgen men jag har ingen erfarenhet av hur det fungrar så jag bara antog att det var så. Man skriver väl inte ut folk med bara en remiss till något i en fjern framtid. Riktigt dåligt frågar du mig!Jag behöver verkligen få fler och bättre verktyg för att hantera ångesten på och snart känns det rätt menlöst med den där jefla remissen. Känns lite som whats the point? Ge mig lite vb ångestdämpande och så kör vi på som vanligt... är så inihelvete trött på att vänta, stånga mig blodig, bli nonchalerad och klappad på huvudet.
Får man inte det?kanske inte ska döda sambon