Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bestämt att min kropp kommer vara ett enda stort skrikande träningsvärk-helvete imorgon så jag förtjänar att ta bilen till jobbet. :angel: eller borde väl cykla för att minska värken kanske.
Tänk att yoga är så jobbigt.
Dessutom är det mindre än 30 timmar kvar att jobba innan jag blir ledig några dagar :)

Woho hade fått ett sms medan jag cyklade om nån som ville ligga med mig igen, konstigt med okänt nummer för jag tror faktiskt jag har varenda en av mina sexpartners nummer inlagt i telefonen ;)

Jaaa.... jag fattar att de är ett troll

Hmmm, bara två timmar har gått av nattpasset och jag känner mig definitivt redo för att åka hem. Tror dock det blir lite sura miner om jag gör så.. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka