Om han verkar bättre hade inte jag åkt till akuten. Har han fortfarande ont på måndag kan ni ju ta er till vc då. Men det är ju min tankeDet är det att det inte finns något närakut... Utan det blir att sitta på stora akuten och i och med att det inte är ett akutfall så kommer vi antagligen bli sittande i timmar... Så det vore smidigare att vänta tills på måndag, åka till VC, gå upp på röntgen i lilla stan om de anser att det behövs. Han får allt mer rörlighet i armen och är just nu arg för att jag inte tyckte att han skulle leka med kompis idag... Han kan hoppa upp och ner utan att det gör ont så jag tro inte att det är någon skelett skada. (Han provade när jag påpekade att det verkade väldigt dumt att hoppa studsmatta med en ond arm... )
När jag åkte till akuten pga avramling och kortare minnesförlust plus rejält ont i höften kände dom inte ens på mig, ingen röntgen heller, två värktabletter och kom tillbaka om du kräks trots att när jag hade vart in på akuten typ ett år innan pga samma men inte minnesförlust och då blev röntgen + order om att det var viktigt att jag kom in så fort som möjligt om det hände igen ifall det blev hjärnskada....