@Pegasus63 Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Morgon! Finns en överhängande risk för ångest och en riktig skitdag idag. Snälla håll tummarna för att det inte blir så. Orkar inte mer snart.
Det kan man ju också råka göraKram!
Själv har jag just vaknat till liv och samlar kraft för att ta mig upp ur sängen.
Råkade visst boka en resa till Paris med en kollega i natt också
Det är det att det inte finns något närakut... Utan det blir att sitta på stora akuten och i och med att det inte är ett akutfall så kommer vi antagligen bli sittande i timmar... Så det vore smidigare att vänta tills på måndag, åka till VC, gå upp på röntgen i lilla stan om de anser att det behövs. Han får allt mer rörlighet i armen och är just nu arg för att jag inte tyckte att han skulle leka med kompis idag... Han kan hoppa upp och ner utan att det gör ont så jag tro inte att det är någon skelett skada. (Han provade när jag påpekade att det verkade väldigt dumt att hoppa studsmatta med en ond arm... )@Snurrfian - tycker visst ni ska åka in och få det kollat. Finns det ingen närakut eller liknande?
Är ju dumt att han ska ha ont om det finns hjälp att få. Och är det någon skada bör det ju dokumenteras.