Då kan man göra som jag: Köpa lite sidolampor och en julslinga som sitter uppe året om... Då blir det plötsligt inte bråttom.Jag tänker att jag har till hösten på mig att leta. Det blir nämligen väldigt mörkt i hallen under vinterhalvåret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kan man göra som jag: Köpa lite sidolampor och en julslinga som sitter uppe året om... Då blir det plötsligt inte bråttom.Jag tänker att jag har till hösten på mig att leta. Det blir nämligen väldigt mörkt i hallen under vinterhalvåret
Jag bildgooglade serduMen hur vet du vad jag menar med plafond?
Jag bildgooglade serdu
Då kan man göra som jag: Köpa lite sidolampor och en julslinga som sitter uppe året om... Då blir det plötsligt inte bråttom.
På bilden är det bara en slinga och ändå blir det ganska ljust och fina mönster på väggen. Tänk vad fint med dina två slingor...Haha, jag har ju faktiskt två julgransslingor att använda
@aprilmaj och @LadyCovergirl En gammal skolkamprat hade adventsljusstaken stod på golvet bakom/under ett bord när det inte var säsong, fungerade tydligen bra och sen bara lyfta upp i fönstret när det var dags, för att inte grannarna skulle klaga.
Den användes dock som belysning året om.
Hoppas jag med, lite otäckt när smärta kommer plötsligt utan att man egentligen gjort något och man inte kan använda kroppen som normalt. Får hoppas på det bästa att det inte är något farligt, men lika bra att kolla upp och ha det dokumenterat i alla fall.@RedHyuuga Hoppas kompisen kryar på sig snabbt och får njuta lite av helgen.
Är inte ett dugg avisJag har myst med kattbebisar idag love: