Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur började er helg?
Min började med att köra in en kompis till akuten, kunde inte gå, men som tur var nog ingen fraktur eller senor som var av, troligen en "allvarligare" stukning.

Haha, jag har ju faktiskt två julgransslingor att använda :p
På bilden är det bara en slinga och ändå blir det ganska ljust och fina mönster på väggen. Tänk vad fint med dina två slingor...
13267540_1719844694964403_398376153_n.jpg

Då var det färdigsytt för ikväll. Mamma skulle gå och lägga sig, mitt lilla syhörn är i rummet utanför deras sovrum, så känns inte snällt att föra massa ljud då :)

Jag visste att det var farligt att städa! Halkade när jag skurade golven och har nu en lätt vrickad fotled. Eftersom det händer lite då o då så har jag stödförband på och har legat med foten i högläge.

Nu är det dags att bädda rent i sängen och krypa ner. Trött som attan och ledig helg väntar :)

Har just installerat swish och känner lite så här :nailbiting: över hur lätt det är att köpa och föra över pengar utan att ta i en sedel. Näh är ingen luddite men är väl lite gammaldags och tycker att det ibland känns mer 'riktigt' när faktiska pengar hålls i handen - iofs är de nya sedlarna skrämmande lika monopolpengar :p och jag handlar i princip aldrig kontant.

Konstigt egentligen eftersom jag använt PayPal i åratal för att köpa från ebay. Men det känns mer på allvar än att bara skicka till och från ett mobilnummer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
645
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 915
Senast: pepp