Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdaterat lite tillägg och sånt på hemsidan, och uppdaterat temat via FTP-klient :nailbiting: Alltid lika nervöst, för jag vet egentligen inte vad jag håller på med känns det som... :nailbiting:
Sökt två jobb idag också.

Nämen fyy :( - cyberKRAM kommer här! :heart

Du som var så glad över att få jobb och så blir det så här :mad: dumma jobb!! :rage:

@Ninnurur men fina fina vännen! Så kan du ju inte ha det.

Men usch! Hoppas du får tag på nåt annat, så där kan du ju inte ha det!

Men varför? Vad är det för skitjobb? :down:

Tack hörrni! :heart det är en jävla skitkärring här på terminalen som förstör det mesta. Jag hade nog stått ut med stressen om det inte var för henne och hennes totalt empatilösa sätt att hantera allt. Får hoppas att det andra ger något istället...

Folk borde verkligen skaffa sig ett liv istället för att jävlas med folk på jobbet @Ninnurur
Vad är det för människa? Vad säger chefen?
Hon är typ mellanchef på terminalen. Min chef säger bara att hon är sån och att jag ska stå på mig, vilket jag gör, men hon kastar oftast bara skit tillbaka. Det finns nog ingen här som trivs med henne...

Hon är typ mellanchef på terminalen. Min chef säger bara att hon är sån och att jag ska stå på mig, vilket jag gör, men hon kastar oftast bara skit tillbaka. Det finns nog ingen här som trivs med henne...

Trist med konflikter på jobbet och trist med en chef som inte tar anställdas arbetsmiljöproblem på allvar. Vad händer om du ignorerar människan? Pallar du det?

Trist med konflikter på jobbet och trist med en chef som inte tar anställdas arbetsmiljöproblem på allvar. Vad händer om du ignorerar människan? Pallar du det?
Det går inte att ignorera henne eftersom jag är DHLs kontakt mellan dem och mina chaufförer :down: men jag blir förhoppningsvis inte långvarig här...

Cyklade 1,3 mil igår + hade hopplektion på en ponny som kräver en hel del ben och stöd av ryttaren...
Mina ben är inte glad på mig idag! :mad: tur i oturen så känns dom bara träningströtta :D

Det går inte att ignorera henne eftersom jag är DHLs kontakt mellan dem och mina chaufförer :down: men jag blir förhoppningsvis inte långvarig här...
De går inte att prata med någon på jobbet om hur du upplever henne? Om inte chefen tar det på allvar så facket?

Höll själv på att bli uppsagd tack vare några kärringar som kryddade på hur dålig jag var :crazy: å chefen var nära att köpa det, sen då han blev ifrågasatt så tog han in mig på möte och typ "ja vi ska ha möte alla och försöka lösa" slutade med att han flyttade mig till en annan avdelning istället vilket blev betydligt bättre för mig eftersom de jobbet passade mig mycket bättre :)

De går inte att prata med någon på jobbet om hur du upplever henne? Om inte chefen tar det på allvar så facket?

Höll själv på att bli uppsagd tack vare några kärringar som kryddade på hur dålig jag var :crazy: å chefen var nära att köpa det, sen då han blev ifrågasatt så tog han in mig på möte och typ "ja vi ska ha möte alla och försöka lösa" slutade med att han flyttade mig till en annan avdelning istället vilket blev betydligt bättre för mig eftersom de jobbet passade mig mycket bättre :)
Har ju inte ens fått anställningsavtal än så jag är inte med i facket än. Och eftersom vi är anställda på olika företag som bara råkar vara på samma plats så vet jag inte hur man kan lösa det. Jag jobbar alltså för ett åkeri som kör för DHL (de har inga egna bilar) och är på DHLs terminal. Hon jobbar för DHL.

Är ute på shoppingtur men tonårsdotter som har studiedag. Vi letar examenskläder..:crazy::nailbiting::arghh: @tornblomma kan du komma med några goda råd? Hon vill inte ha för mönstrat, inte enfärgat, inte randigt, inte för kort inte för långt och inte något som sticker ut och inte något som någon annan kan tänkas ha...:arghh:
Men jag har köpt ett par jeans till mig åtminstone! :up:

Senast ändrad:
Är ute på shoppingtur men tonårsdotter som har studiedag. Vi letar examenskläder..:crazy::nailbiting::arghh: @tornblomma kan du komma med några goda råd? Hon vill inte ha för mönstrat, inte enfärgat, inte randigt, inte för mitt inte för långt och inte något som sticker ut och inte något som någon annan kan tänkas ha...:arghh:
Men jag har köpt ett par jeans till mig åtminstone! :up:

Haha "inget för mönstrat och inget som sticker ut" och du frågar ... mig? ;) :laugh::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
666
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp