Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men usch! Hoppas du får tag på nåt annat, så där kan du ju inte ha det!Var på väg att börja gråta på jobbet nyss jag orkar inte...
Har bokat grovavfallshämtning till nästa vecka ska bli skönt att bli av med skräpet som står i uterummet.
Nämen fyy - cyberKRAM kommer här!
Du som var så glad över att få jobb och så blir det så här dumma jobb!!
@Ninnurur men fina fina vännen! Så kan du ju inte ha det.
Men usch! Hoppas du får tag på nåt annat, så där kan du ju inte ha det!
Men varför? Vad är det för skitjobb?
Hon är typ mellanchef på terminalen. Min chef säger bara att hon är sån och att jag ska stå på mig, vilket jag gör, men hon kastar oftast bara skit tillbaka. Det finns nog ingen här som trivs med henne...Folk borde verkligen skaffa sig ett liv istället för att jävlas med folk på jobbet @Ninnurur
Vad är det för människa? Vad säger chefen?
Hon är typ mellanchef på terminalen. Min chef säger bara att hon är sån och att jag ska stå på mig, vilket jag gör, men hon kastar oftast bara skit tillbaka. Det finns nog ingen här som trivs med henne...
Det går inte att ignorera henne eftersom jag är DHLs kontakt mellan dem och mina chaufförer men jag blir förhoppningsvis inte långvarig här...Trist med konflikter på jobbet och trist med en chef som inte tar anställdas arbetsmiljöproblem på allvar. Vad händer om du ignorerar människan? Pallar du det?
Det går inte att ignorera henne eftersom jag är DHLs kontakt mellan dem och mina chaufförer men jag blir förhoppningsvis inte långvarig här...
De går inte att prata med någon på jobbet om hur du upplever henne? Om inte chefen tar det på allvar så facket?Det går inte att ignorera henne eftersom jag är DHLs kontakt mellan dem och mina chaufförer men jag blir förhoppningsvis inte långvarig här...
Måste bara ha något annat att gå till, kan inte säga upp mig annars. Vill inte tillbaka till fas 3 eller hamna utanför sgiOk ja känns det så är det nog lika bra att lämna innan jobbet börjar påverka måendet på det privata planet
Har ju inte ens fått anställningsavtal än så jag är inte med i facket än. Och eftersom vi är anställda på olika företag som bara råkar vara på samma plats så vet jag inte hur man kan lösa det. Jag jobbar alltså för ett åkeri som kör för DHL (de har inga egna bilar) och är på DHLs terminal. Hon jobbar för DHL.De går inte att prata med någon på jobbet om hur du upplever henne? Om inte chefen tar det på allvar så facket?
Höll själv på att bli uppsagd tack vare några kärringar som kryddade på hur dålig jag var å chefen var nära att köpa det, sen då han blev ifrågasatt så tog han in mig på möte och typ "ja vi ska ha möte alla och försöka lösa" slutade med att han flyttade mig till en annan avdelning istället vilket blev betydligt bättre för mig eftersom de jobbet passade mig mycket bättre
Måste bara ha något annat att gå till, kan inte säga upp mig annars. Vill inte tillbaka till fas 3 eller hamna utanför sgi
Har faktiskt det! Väntar på samtal nu efter lunch.Men det löser du! Har du ngt på gång?
Är ute på shoppingtur men tonårsdotter som har studiedag. Vi letar examenskläder.. @tornblomma kan du komma med några goda råd? Hon vill inte ha för mönstrat, inte enfärgat, inte randigt, inte för mitt inte för långt och inte något som sticker ut och inte något som någon annan kan tänkas ha...
Men jag har köpt ett par jeans till mig åtminstone!