Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och väntar på en klinik i Spanien medan sambon gör scanning. Har just gjort en själv och somnade i maskinen. Då är man trött!
Snart gå på stranden! :D

Sitter och väntar på en klinik i Spanien medan sambon gör scanning. Har just gjort en själv och somnade i maskinen. Då är man trött!
Snart gå på stranden! :D

Syd europeiska kliniker är inte kända för sin punktlighet (ungefär som de svenska) och synnerligen de spanska. Du kan nog få sitta i många timmar innan nästa klinik åker förbi ...

@Mirre Åh vad är det för schampo? skulle verkligen behöva en mirakelkur till mitt hår (eller en klippning :angel:)

@ainasoja Fyyy vad elakt! Det borde väl finns någon regel någonstans som sånt bryter mot så eländet bannas omgående?
Biozen Har en kompis som säljer. Mycket praktiskt. Hon är min personliga skönhetsguru :D

Uj uj, en kompis har skaffat hundvalp. En mix mellan boxer, schäfer och bc. Tjuvparning så de har alltså ingen aning om hur föräldrarna är, hälsostatus osv. Kompisen är dessutom en person som inte tål kritik öhvt, noll tålamod och kort stubin. Snäll men högljudd.
Känns inte som det kommer funka, säga något eller inte?

Senast ändrad:
Skolan är slut för den här veckan. Redovisning imorse tillsammans med partner följt av föreläsning om förhandling, lunch med T som bjöd på mat och sen promenad och parkbänkshäng, föreläsning om krishantering och sen lite snack efteråt.
En kollega som haft sin nyinköpta bil ståendes hos mig under veckan åkte med hem för att hämta bilen inför en rundturshelg i Skåne. Jag hämtade barnet på dagis och sen åkte vi och handlade.

Dammsugit och svabbat golven. Hej o hå vad skitit det var ;)
Nu ska jag slänga ihop lite pasta med creme fraiche, bacon och sockerärtor. Sen flytta på hästarna och efter det - ett bad :)

Biozen Har en kompis som säljer. Mycket praktiskt. Hon är min personliga skönhetsguru :D

Uj uj, en kompis har skaffat hundvalp. En mix mellan boxer, schäfer och bc. Tjuvparning så de har alltså ingen aning om hur föräldrarna är, hälsostatus osv. Kompisen är dessutom en person som inte tål kritik öhvt, noll tålamod och kort stubin. Snäll men högljudd.
Känns inte som det kommer funka, säga något eller inte?

Hålla tyst och våndas i det dolda, när hunden sedan är kring året och kompis beklagar sig kan du i förbigående erbjuda ett "medlertidigt" hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
663
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 935
Senast: pepp