Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rabarberpaj står i ugnen, nu är det bara att invänta mor med familj som plockar upp BARNET på vägen - sen fika...
Sitter och väntar på en klinik i Spanien medan sambon gör scanning. Har just gjort en själv och somnade i maskinen. Då är man trött!
Snart gå på stranden!
Väntar under tiden sambon är iväg med unga hunden akut till djursjukhuset
Misstänkt anaplasma
Får han ligga när han säger det
Min lärare i franska tvingade mig att lära mig att säga "ursäkta fröken jag missade bussen" på franska, kan nog kanske ha hänt någon gångNja det kan behovas mer an en uttjatad fras pa Franska efter snart 40 ar.
Hoppas hunden kryar på sig!Väntar under tiden sambon är iväg med unga hunden akut till djursjukhuset
Biozen Har en kompis som säljer. Mycket praktiskt. Hon är min personliga skönhetsguru
@cili jobbar som massör!På väg till Göteborg! Imorgon ska jag springa/gå/jogga göteborgsvarvet!
Syd europeiska kliniker är inte kända för sin punktlighet (ungefär som de svenska) och synnerligen de spanska. Du kan nog få sitta i många timmar innan nästa klinik åker förbi ...
Väntar under tiden sambon är iväg med unga hunden akut till djursjukhuset
Misstänkt anaplasma
Biozen Har en kompis som säljer. Mycket praktiskt. Hon är min personliga skönhetsguru
Uj uj, en kompis har skaffat hundvalp. En mix mellan boxer, schäfer och bc. Tjuvparning så de har alltså ingen aning om hur föräldrarna är, hälsostatus osv. Kompisen är dessutom en person som inte tål kritik öhvt, noll tålamod och kort stubin. Snäll men högljudd.
Känns inte som det kommer funka, säga något eller inte?