Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hunden har en inflammation som förklarar hältan, förklarar dock ej kräkningar och viktnedgång
Kan du komma och färga min utväxt? Jag fixar det inte själv, och min mamma fixar knappt att göra en tofs på A, så kass är hon på hårKan man bli av med mens på 30 min? Eller nej vi säger 45 min så jag hinner tvätta ur färg nr 2 från skallen!
Kan du komma och färga min utväxt? Jag fixar det inte själv, och min mamma fixar knappt att göra en tofs på A, så kass är hon på hår
Kan man bli av med mens på 30 min? Eller nej vi säger 45 min så jag hinner tvätta ur färg nr 2 från skallen!
Här kommer hatinlägg som inte bör läsas:
Jag avskyr Windows 10. Laptopen installerade den av sig själv och nu går datorn knappt att använda. Allt är trögt. Jag kan inte scrolla med touch-plattan (eller vad den nu heter). Jag hatar Windows 10. Jag hatar Windows 10. Jag hatar Windows 10. Ska jag behöva köpa en ny laptop för att datorn envisas med att på eget bevåg - utan min tillåtelse - installera 10:an? Jag hatar 10:an. Jag hatar 10:an. Jag hatar 10:an. HATAR!
Om det är något som får igång mig så är det jävla apparater som inte fungerar!!!
PS/Avskyr 10:an.......
Hade du 7:an innan? Det ska gå att nergradera från 10:an men jag har inte gjort det själv.
/hon som kör 7:an på sin laptop och tänker fortsätta med det tills det är dags för ny dator
Host.. jag har Windows XP och vågar knappt stänga av min
Gör det?! Är det svårt? Var kan jag läsa hur man gör? Helst med simpelt språk och bilder. Typ: Tryck på vänster pluppHade du 7:an innan? Det ska gå att nergradera från 10:an men jag har inte gjort det själv.
Näe, gör inte det!!! Det är djävulens påfund! Jag ger mig den på att det är någon sadistiskt människa med kopplingar till datorförsäljningsindustrin som har hittat på 10:an. Hur fan man nu ens i sin vildaste fantasi kan komma på något så vidrigt idiotiskt...Precis insett att jag inte ska installera Win10, har struntat i det hitills och kommer så göra ett bra tag till, tack @aprilmaj för rak information. *lider med dig*
Gör det?! Är det svårt? Var kan jag läsa hur man gör? Helst med simpelt språk och bilder. Typ: Tryck på vänster plupp