Har äntligen funderat ut vad helgens gott ska bli.
Tränade dessutom imorse innan jobbet och cyklade istället för bilen. Känner mig nästan duktig.
Fy skäms, smita bensinskatt sådär, nu får ju jag röka extra cigaretter för att kompensera ditt slarv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har äntligen funderat ut vad helgens gott ska bli.
Tränade dessutom imorse innan jobbet och cyklade istället för bilen. Känner mig nästan duktig.
Det behöver du inte göra. Det gör jag redan. Jag vill verkligen inte räkna på hur mycket jag har ökat min cig-konsumtion.Fy skäms, smita bensinskatt sådär, nu får ju jag röka extra cigaretter för att kompensera ditt slarv
@ainasoja Du behöver inte vara orolig att alla miljoner spindlar du dödar ska skapa regn, det är nämligen så här det funkar
Jag kör en fuling och visar bild på nya hårfärgen även här
Förlåt mig nu, inget illa menat!
I mina ögon ( Fd frisör) så ser det där ut som en misslyckad hemma färgning som vuxit ut
Haha det där lät ju aningen taget ur sitt sammanhang. Jobbar som massör efter målgången för varvet, ska nog tilläggas@cili jobbar som massör!
KramVar på väg att börja gråta på jobbet nyss jag orkar inte...
Ring mig om/när du behöver, capish?! (eller "kattfisk?!" som Bart hade sagt)Var på väg att börja gråta på jobbet nyss jag orkar inte...
Jag lovar!Ring mig om/när du behöver, capish?! (eller "kattfisk?!" som Bart hade sagt)