Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Kethets Hoppas hunden frisknar till och att det inte hänt något allt för allvarligt.

@JeayL Användbar mening, smart lärarinna du hade :p

@Mirre Man får hoppas personen vet vad det är den ger sig in på både vad det gäller hundar överlag, raserna och att ha hundvalp.

@Malin_L Imorgon är inte det värsta det är nog i övermorgon gissar jag ;) Modigt att ge sig på det, hejja hejja!! :banana:

@Marita73 Skönt få undan lite lort ibland, njut av det välförtjänta badet :up:

@ainasoja Du behöver inte vara orolig att alla miljoner spindlar du dödar ska skapa regn, det är nämligen så här det funkar ;)

13124921_747194635415335_5295712580433892788_n.png

Torkade av balkongdörren, nu är mina Fd vita gardiner pippifläckiga av röd hårfärg.

Kanske inte så smart att städa med färg i skallen men jag dricker ju öl och då städar man väl? Eller har jag missuppfittat det?

Förlåt mig nu, inget illa menat!

I mina ögon ( Fd frisör) så ser det där ut som en misslyckad hemma färgning som vuxit ut :o

Anledningen är att vi inte vågade bleka botten mer den här gången eftersom det är så kort tid sen det blektes senast. Botten ska blekas om några veckor och sen ska färg läggas i hela håret.

Tack för all pepp idag hörni! Ingen nämnd, ingen glömd :heart tyvärr så ringde telefonen aldrig :down: men jag vet å andra sidan att den personen har mycket att göra konstant (därav att jag behövs där ;)) så jag ger det några dagar och väntar.
Har iaf fått avrunda veckan med ridskola och ponnygos :love:

Känner mig extremt lat, varje gång jag går ut med hundarna så tycker jag att nu har vi promenerat jääääättelänge, kommer hem, kollar på klockan och så har det gått 30-40 minuter..... :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
658
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 931
Senast: pepp