Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck sitter på jobbet, fick tag på AG för att fråga om hen jobbar i helgen. Nej, för hen har slutit ett avtal med en annan kille som brukar jobba hos oss. Ja men vad bra att hen meddelat mig det. Har ringt hen i två dagar utan få tag på hen. När jag fick kontakt med helgkillen, ja då kan han inte komma förrän 19:00. Ännu en 11 timmars arbetsdag. Yipee.

Gud vad jag är trött på hens strul.

Intar en sen frukost. Men kom upp i helt ok tid för att vara första dagen efter jobbet och har dessutom gått en liten sväng med hundarna (och katten :D).
Det är kvavt ute, så gissar på regn senare idag. Inga planer för dagen mer än att hämta mamma vid tåget ikväll.

Borde väcka barn och rulla in till staden för andra gången utav tre idag. Äldsta sonen ska hämtas men tänkte ringa snart och kolla om han kan vara kvar hos en kompis tills vi kommer in vid 17 tiden för det är skönt och tyst med sovande småbarn :angel:

Läkaren hittar ingen förklaring till min klåda. Vänta två veckor och se.... Eller hur :banghead:

Men mitt HM stiger i graderna :angel:
Han kanske är en keeper ändå :idea:

hmprod

Den här blev det till slut, lång, mönstrad och med färg! :rofl: Men dottern är nöjd, då är jag nöjd! Sen måste "vi" visst köpa en ny bh också, smycken och kanske nya skor! :arghh: Jag lobbar för att hon ska ta min skor som jag inte kan gå i.. :sneaky:

Nu sa knät ifrån tillräckligt för att det ska bli horisontellt läge (tur att jag har lite godis :banana) ungefär till jamen imorgon :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
663
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 935
Senast: pepp