Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen och fryser om mina fötter :meh:
Tittade nyss på en rätt kul film: Barely Lethal
http://m.imdb.com/title/tt1731701/?ref_=m_nm_knf_i3

Idag fick jag säga ifrån med exet, han vill gärna skriva flera gånger om dagen och det stör mig. Frågar hela tiden om jag börjat med examensarbetet, hur det går att sy, om jag inte borde ut å gå lite så jag inte sitter hela dagarna å syr osv :meh: så idag fick jag nog och sa att jag är gärna vän med honom och pratar. Men inte flera gånger om dagen, han har nyss dumpat mig och det är jobbigt att höras så ofta. Känner mig elak men det är lite jobbigt. Jag vet att han vill väl och att han saknat mig men för sjutton gubbar. :mad:

@Trott Inte ska du känna dig elak ( är ju jag som var det nyss ju :o)
Helt rätt att säga ifrån om du tycker det är jobbigt och jag är säker på att du helt på egen hand kan bestämma om du vill sy, sova, äta, promenera, Bukeboosta eller putsa fönster.

Vaken. Snart dags att åka till jobbet. Vill egentligen inte :down: men det är bara att bita ihop och klistra på leendet. I eftermiddag är det iaf dags för stallet igen :love:

:wtf: Vill spy lite på min local collaborator.

Personen som för fyra månader sedan tyckte att jag inte behövde skicka in för nya forskningstillstånd i parken för ett nytt projekt överhuvudtaget, undrade i morse varför han inte fått det nya forskningstillståndet som ska ha namnet på den nya eleven. Hon börjar för i helvete nästa vecka :rage: På Tisdag, lite sent och tänka på det här nu. Tur att jag ignorerar vad han säger och skickade in ansökan ändå, den är bara inte godkänd ännu. Men eleven gör arbete som är precis det som mitt gamla tillstånd täcker, dock är inte hennes namn på det. Visste att det skulle bli problem för att de/han liksom har noll och ingen jävla koll! Får hoppas det nya tillståndet enlän innan killarna kommer i slutet på Juni för annars har vi problem. Fel information får jag tamejfan konstant också, typ:
H: "försäkringen kostar 350rm per dag".
Jag: "Jag vägrar betala, det är ju hutlöst dyrt"
-> argumentation på huvud kontoret som jag vinner med någon högt uppsatt gubbe och H är sur.

Två veckor senare går jag in och pratar med operations managern:
OM: "Försäkringen kostar 7rm per dag, vem är det som har hittat på att den är så förbannat snordyr som 350rm per dag :mad::eek:"

Sen vill han inte låta oss ha våran fältassistent som numer är upplärd, kan grodor och deras läten, kan våra inventerings platser, är intresserad och jobbar hårt. Istället tyckte han att vi kunde ha en som jag hade med mig förra veckan som var helt värdelös, inte jobbade, påstår att han förstår konstant trots att han inte förstått något (:grin:) och därtill verkar rätt lat. Precis när vi ska byta till helt nu personal som också behöver bli upplärda :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
666
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp