Tyyyyyyssst!!Det var väldigt gott, grillat fläskfilé, tzatziki, potatiskroketter och bearnaisesås Jag grillar inte heller så himla ofta men vi hade fest i tisdags med typ 17 av mina kollegor här så då blev det desto mer grillat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyyyyyyssst!!Det var väldigt gott, grillat fläskfilé, tzatziki, potatiskroketter och bearnaisesås Jag grillar inte heller så himla ofta men vi hade fest i tisdags med typ 17 av mina kollegor här så då blev det desto mer grillat
Kan du inte be om en skype-intervju? Förklara läget att du tyvärr inte har möjlighet att åka 80 mil "bara" för en intervju.Stör mig på en utbildning!
Först skulle man skicka betyg, cv och personligt brev, so far so good
Sen svara på nå webbfrågor och skicka in ett arbetsprov, det kan jag köpa
Men åka 80 mil för man prompt ska ha en hela 20 minuters lång intervju hos dom? Har dessutom inskolning på jobbet samma dagar känns ju fint att både typ ruinera mig själv och be om ledigt första veckan
Vet inte, funderar på att kontakta dom och förklara läget för känns ju helt galet om man inte bor i närheten, förstår ju att det kanske är lugnt för folk som bor någorlunda i närheten att fara dit bara för en intervju.Kan du inte be om en skype-intervju? Förklara läget att du tyvärr inte har möjlighet att åka 80 mil "bara" för en intervju.
Fåglar går att skjuta
Fast det går ju med bilar också såklart..
Fåglar går att skjuta
Fast det går ju med bilar också såklart..
Måste erkänna att jag sökte på wikipedia
Och gud Jag misstänker att jag har IBS och Crohn's låter hemskt All min sympati för dig!
Dräller rätt friskt idag jag med. Har tillbringat dagen med en bok i näven. Ömsom i solskenet och ömsom i skuggan på altanen.Inte mycket har blivit gjort idag. Jag har mest bara drällt omkring. Men på ett trevligt sätt.
Nu är jag mätt efter en jätteportion nässelsoppa.
Jag åt egentligen hur onyttigt som helst igår men tydligen trivs min mage bäst med det vet inte om jag ska vara glad för det...
/hon som misstänker att hon också har IBS