Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på en utbildning!
Först skulle man skicka betyg, cv och personligt brev, so far so good
Sen svara på nå webbfrågor och skicka in ett arbetsprov, det kan jag köpa

Men åka 80 mil för man prompt ska ha en hela 20 minuters lång intervju hos dom? Har dessutom inskolning på jobbet samma dagar :banghead: känns ju fint att både typ ruinera mig själv och be om ledigt första veckan :angel:

Stör mig på en utbildning!
Först skulle man skicka betyg, cv och personligt brev, so far so good
Sen svara på nå webbfrågor och skicka in ett arbetsprov, det kan jag köpa

Men åka 80 mil för man prompt ska ha en hela 20 minuters lång intervju hos dom? Har dessutom inskolning på jobbet samma dagar :banghead: känns ju fint att både typ ruinera mig själv och be om ledigt första veckan :angel:
Kan du inte be om en skype-intervju? Förklara läget att du tyvärr inte har möjlighet att åka 80 mil "bara" för en intervju.

Lagar mat och irriterar mig på att sträckan mellan en person och oss, alltid tycks vara längre åt ena hållet. Tydligen är det alltid enklare för oss att åka än tvärtom :meh:

Kan du inte be om en skype-intervju? Förklara läget att du tyvärr inte har möjlighet att åka 80 mil "bara" för en intervju.
Vet inte, funderar på att kontakta dom och förklara läget för känns ju helt galet om man inte bor i närheten, förstår ju att det kanske är lugnt för folk som bor någorlunda i närheten att fara dit bara för en intervju.

Vägde mig nyss, gått upp 1 kg så det blir CX idag trots allt :arghh: Plus promenader, då.
CX (core, typ) och combat är väl de pass som funkar sämst för mig. Eller ja, combat funkar ju inte alls nu.
Kampsportsinspirerat så bara sparkar och slag :cautious: inte mot någon/något dock.

Måste erkänna att jag sökte på wikipedia :o
Och gud :eek: Jag misstänker att jag har IBS och Crohn's låter hemskt :arghh: All min sympati för dig! :o:(

Crohns är hanterbart för det mesta med mediciner (min håller sig i schack på medicin även om de är rätt hemska i sig). Det ruggiga är när medicinerna slutar fungera.

Inte mycket har blivit gjort idag. Jag har mest bara drällt omkring. Men på ett trevligt sätt.

Nu är jag mätt efter en jätteportion nässelsoppa. :)
Dräller rätt friskt idag jag med. Har tillbringat dagen med en bok i näven. Ömsom i solskenet och ömsom i skuggan på altanen.

Just nu dräller jag i stallet. Har klappat min häst. Kollat så han är helt och skorna sitter på plats. Tagit på flugghuva och flugmedel. Just nu sitter jag och glor på ett badkar som sakta fylls med vatten.

Vill inte tillbaka och jobba imorgon.....

När vi kom hem efter gympa och kalas så drällde jag ner mig på en filt och fick denna utsikten:
13166931_653843271434900_1009477_n.jpg

:love:
(Oranieäpple till vänster, gråpäron till höger ;))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
651
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 923
Senast: pepp