Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och skriver samtidigt som jag lyssnar på Kent. Känns så härligt och intressant hur musiken lyckas slänga tillbaka mig till tonåren och alla stormande känslor som fanns då :D

Tror att min mage hade uppskattat glass eller godis bättre än högen med sallad, misstänker att rädisorna var lite för tufft för den idag :banghead:
Så nu blir det natta och hoppas på att sova tills den mår bättre igen.
*smyger till sängen för att inta snarkposition*

Clterar mltt eget lnlägg från förra tråden och lnser att glömde S nr 4 Sömn!

3 s är väl bra?

Särbo, säng och sex :love:

Kommer sova som en prinsessa inatt, är nyduschad och bytte sängkläder tidigare idag :D

Jag har det bra :love:

Jag är lnte kaxg just nu men ett dredje prls l serlen är bra gjort av oss och jag är otrollgt glad som lagledare,,,,, fast dom kan bättre!!!! Gubjävlar kallas dom för lbland :devil:

Känslan när man får till en fin, fast och bra nummer två på toaletten :love: man blir så fånigt nöjd och njuuter då! :o:D
/mvh den som oftast har problem med lös mage.

Jag har Crohn's och forstar precis. :crazy:

I dag har jag varit ute i solen och tranat hundar hela dagen. Det var varmt ... 28*C och det var VARMT i solen. Men kul hade vi och hundarna var super nojda efter alla tre avdelningarna av IPO, sparning, lydnad, och protection (skydd?) Tank sa vardefull en dag med goda vanner och bra tranar kompisar ar ... nya krafter insups och man ar mer an redo att jobba vidare pa grejor som inte gar sa bra.:love:

Jag kom fram till en hel del om mig själv i går. Känns bra. Det förklarar också en hel del om den press jag sätter på mig själv. Träffade dessutom S en sväng och det kändes bra :)

Sovit som en stock i natt. I dag ska hönsgården byggas och bli klar. Punkt.

Men först kaffe!

Glad jag åkte hem igår och inte sov kvar. Så skönt att få vakna i sin egen säng och inte behöva ha pyjamas på sig för att ingen ska råka se nått dom inte vill se :rofl: dock inte så sugen att gå upp egentligen, rätt trött..

Jag vet inte ens vad det är för fel på min mage men.... den verkar arbeta jäkligt sakta + får ständigt magkatarr å jag hatar att vara mätt :(

Som om inte laktosintolerans räcker!

Hästarna utsläppta, boxarna mockade och en ponny longerad. Den andra ponnyn ska hoppträna i eftermiddag så jag siktar på att åka dit med kameran :)
Nu hänger vi i soffan men ska snart lägga mig ute på trädäcket. Vad barnet ska göra får hon välja själv :p

Äter knäckebrödsfrukost framför Vs kongress på svt2. Orkar inte riktigt fokusera känner jag, fullt i huvudet. Idag på morgonen har vi haft nedsatt hastighet i Furuvik pga folk som rör sig i spårområdet för att tända gravljus. Rädd att det ska hända en olycka till :( en oplanerad den här gången. Förstår att man vill sörja och hedra men önskar för allas skull att man kunde göra det på kanske den lilla vägen som leder till övergången istället för just på övergången. Mest önskar jag att vården kunde fungera och att ingen behövde må så dåligt.

Funderar på hur jag ska överleva 3-5 dagars leveranstid om detta vädret fortsätter.. Vår älskade golvfläkt tog farväl igår när den plötsligt började lukta bränt. Och vi har en bra bit in till stan, så får bli att beställa en ny som man får gå och vänta på några dargar:down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
645
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 915
Senast: pepp