Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillhörde du nåt av de gäng vi såg i Stadsparken igår?Har vaknat efter gårdagens möhippa. En mycket lyckad dag i strålande väder!
Nej vi höll oss borta från dom delarna av stanTillhörde du nåt av de gäng vi såg i Stadsparken igår?
Måste erkänna att jag sökte på wikipediaJag har Crohn's och forstar precis.
I dag har jag varit ute i solen och tranat hundar hela dagen. Det var varmt ... 28*C och det var VARMT i solen. Men kul hade vi och hundarna var super nojda efter alla tre avdelningarna av IPO, sparning, lydnad, och protection (skydd?) Tank sa vardefull en dag med goda vanner och bra tranar kompisar ar ... nya krafter insups och man ar mer an redo att jobba vidare pa grejor som inte gar sa bra.
Eller hur! Perfect poop, det är grejer det! / hon med IBS
Vid jobbet har vi en fågel som härmar billarm.Det är nåt jävla billarm som går igång här utanför gång på gång att stänga fönstret är inget alternativ i värmen...
Åhfan vad det låter gott jag förbannar att jag ingår i en familj som grillar alltför sällanFunderar på vad vi ska äta idag. Tror att jag satsar på rester från tisdagens grillfest.
Åhfan vad det låter gott jag förbannar att jag ingår i en familj som grillar alltför sällan
Jag är nog dock hungrig
Fåglar går att skjutaVid jobbet har vi en fågel som härmar billarm.