Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis duschat och funderar på att ta en promenad i det fina vädret :D

Alltså lyckades vinna en sadel auktion på eBay igår för det facila priset 1,4 $ typ 9 kr:o:laugh:
Sen tillkommer ju iof frakten som inte var så billig men ändå:D Fick kolla mailen flera ggr tänkte det måste blivit nåt fel.
Har en känsla av att säljaren inte kommer lägga ut fler sadlar till 1 kr utrop. Han tar 9-1000 för de annars där.

Suck....
Krattade ihop högar med grenar på gräsmattan och Krattade ut mullvadhögar.
Nu har grannens svärson slängt ut grenarna på parkeringen istället för att gå två steg till och slänga dem på rishögen bakom förrådet.
Jag tänker inte ta upp dem och bära dit dem

Funderar på hur dags vi ska köra till Höör. Dottern ska till sin pappa och därmed för första gången få träffa sin lillebror.

@Sonic76 Förstår inte att folk är så lata när det gäller att kasta saker på rätt ställe!
Soprum ser ibland ut som vet vad? för folk inte bryr sig om att ta en tunna längre in nej måste vara den närmaste som är knökfull så på golvet, soptunnor ute som står 2 meter bort är tydligen ett maraton att nå med glasspapper mm., hundavföringspåsar som folk slänger på gatan/stigen/trottoaren och fimpar som tydligen väger bly att ta med 5 meter.
Och dessa förbannade tuggummin och snus som dräller överallt :banghead:
Äckligt och onödiga kostnader på kuppen, suck!

En sak är att vara klok som FAN i text, nu pratar vi om att ses, prata och äta glass istället! :rofl:
Men jag brukar vara klok, personen i fråga är klok och ja, glass är gott! :D
Blir nog hur bra som helst...även om vi inte umgås privat annars :laugh:

Jag har Crohn's och forstar precis. :crazy:

I dag har jag varit ute i solen och tranat hundar hela dagen. Det var varmt ... 28*C och det var VARMT i solen. Men kul hade vi och hundarna var super nojda efter alla tre avdelningarna av IPO, sparning, lydnad, och protection (skydd?) Tank sa vardefull en dag med goda vanner och bra tranar kompisar ar ... nya krafter insups och man ar mer an redo att jobba vidare pa grejor som inte gar sa bra.:love:
Måste erkänna att jag sökte på wikipedia :o
Och gud :eek: Jag misstänker att jag har IBS och Crohn's låter hemskt :arghh: All min sympati för dig! :o:(

Känner mig slö. "Bara" packat två lådor kök och fyllt en låda med Vinterkläder. Och lagt ut 4 kurslitteratur böcker på två olika såna köp och sälj sidor. Börjar dessutom bli nervös att jag måste köpa fler lådor. Har bara 5 kvar och känns som det är hur mycket som helst kvar :(

Pigge (sällskapshästen) tycker inte om att bli lämnad. Longerade Annie och gick en sväng med henne efter. Hon var knappt varm medans det rann från honom, helt hysterisk var han. Jag får väl vara glad att han höll sig inne i hagen, jag håller på att ladda batteriet så just nu finns ingen el på tråden.

Hästarna står inne och äter/vilar och jag har svalkat av mig. Nu dags att slå ner stolp så att jag får hage runt huset till hästarna.

Åhfan vad det låter gott :o:( jag förbannar att jag ingår i en familj som grillar alltför sällan :arghh:
Jag är nog dock hungrig :cautious::p

Det var väldigt gott, grillat fläskfilé, tzatziki, potatiskroketter och bearnaisesås :d Jag grillar inte heller så himla ofta men vi hade fest i tisdags med typ 17 av mina kollegor här så då blev det desto mer grillat :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
651
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
Svar
2 001
· Visningar
98 923
Senast: pepp