Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en väldigt trevlig dag med sambon och mamma och hundarna. Hundarna fick vatten i sin balja och lagotton gick med jämna mellanrum och lade sig i den, hon gillar att ligga och "glöta". Labben fick värre tokfnatt än vanligt, krafsade i vattnet, hoppade i/ur/över baljan och sprang som en dåre med små avbrott för att kasta sig ner på marken och korva runt :rofl:
Vi tvåbenta har målat staket och ikväll grillade vi hamburgare :d
Nu faller vi nästan döda ner i sängarna.
Imorgon blir det lite mer måla staket och sen har jag inofficiell tävling med hundarna.

Ångest och en stark känsla av att ha gjort fel val. Fast ändå inte. Bara en massa ångest, hjärtat rusar och jag vill gå under jord ett tag.. Kan någon annan lösa mina bekymmer?

Ja eller nej. Nej eller ja.
13164338_1126825647379530_7676048185175536984_n.jpg

Det är nåt jävla billarm som går igång här utanför gång på gång :rage: att stänga fönstret är inget alternativ i värmen...

Är hos mormor med familjen och tålamodet börja tryta hos oss.
Jag älskar egentligen min mormor men maken till krävande människa och hon blir bara värre och värre. Bara imorgon kvar o sen åker vi hem!

Märklig dag på jobbet. Alla har gjort vad de ska vilket medför att jag inte haft nått att göra. Nu har jag iaf bäddat ner mig i journummer för lite sömn. 7.30 är det uppställning igen.

Har gråtit lite till Big Daddy, nu blev de Fucking Åmål.
Åt alldeles för fort å för mycket så magen protesterade så blev att krypa under täcket...

Jag ska tydligen till tandläkaren på måndag :down:

Gissa vem som nu sitter och känner efter på tänderna och tänker att det är hål i varenda tand? :(

Godis eller glass sugen men sitter och petar i mig en sallad med lite dressing på, känns ju nyttigare men inte lika kul fast ändå ganska (??) gott.
Ingen butik öppen och vare sig glass eller godis hemma så jag övertalar mig själv att det är precis exakt det jag vill ha just nu, går ½bra, peppa mig!! :o:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
245
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka