Fast det skrev de om i en egen del:Skulle gissa på att det handlar om sexuellt överförbara sjukdomar som också smittar genom blod?![]()
Haft samlag med person som har utsatts för risk för blodsmitta
Vänta 12 månader.
Känns ändå lite märkligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det skrev de om i en egen del:Skulle gissa på att det handlar om sexuellt överförbara sjukdomar som också smittar genom blod?![]()
Grillen är tänd!!!Ska snart tända grillen![]()
Jaha, kunde de inte skrivit det i klartext så en annan sluppit sitta som ett frågetecken.Just nya sexpartners är väl för minska risken att sprida ev könssjukdomar. När det gäller homosexuella män så googlade jag mig nyss fram till att det är för att förekomsten av HIV är så pass mycket högre i den populationen. Jag tror man resonerar på liknande vis gällande prostitution. Tidigare fick homosexuella män inte ge blod överhuvudtaget.
Oj, har det hänt något allvarligt? Du behöver inte berätta om du inte vill förstås.Faan ta min jävla släkt!
Jag har fallit dit så många gånger men nu är det ta mig fan slut på hjälp från mitt håll. Inte ett skit till gör jag.
Grillen är tänd!!!
Vad blir det hos er?
Fläskfilé med rub och glaze, majskolvar, marinerade champinjoner, paprika, grön sparris och en mozarellasallad väntar här
Ska göra foliebananer med mörk rom och choklad på efterglöden. Glass till det.
Men först lite rosé
Oj, har det hänt något allvarligt? Du behöver inte berätta om du inte vill förstås.
Jaha, då tror jag att jag förstår. Inte kul när det blir så, det jag gissar utifrån din text är att det inte blir en ge och ta relation, utan mer enbart ta. Trist när andra ska dra nytta av folk, tror nog du gör rätt som säger ifrån.Favorit i repris från moster. Små nålstick som jag inte tar illa upp av längre, jag blir bara förbannad.
Men om vi säger så här, hennes sambo (på hennes begäran) kommer inte att få ställa upp sitt släp här som det varit tal om. Inte en suck i helvetet, jag har inte min gård för att den ska vara till nytta för släkten.
Vänta!!!! Jag är där om en timmeGrillen är tänd!!!
Vad blir det hos er?
Fläskfilé med rub och glaze, majskolvar, marinerade champinjoner, paprika, grön sparris och en mozarellasallad väntar här
Ska göra foliebananer med mörk rom och choklad på efterglöden. Glass till det.
Men först lite rosé
Jaha, då tror jag att jag förstår. Inte kul när det blir så, det jag gissar utifrån din text är att det inte blir en ge och ta relation, utan mer enbart ta. Trist när andra ska dra nytta av folk, tror nog du gör rätt som säger ifrån.
.......Tja, om vi säger så här. Det har blivit ett jävla liv om jag glömt henne eller någon av kusinerna på deras födelsedag. Mig blev hon sur på när jag lugnt och sansat sa att jag faktiskt blev lite ledsen när ingen grattade när jag fyllde jämnt (40).
Dvs jag skiter fullständigt i deras födelsedagar numera.
Ghaa....lät jättegott!!Marinerad ryggbiff som jag kommer att ha på glaze på. Baconlindad sparris och fyllda champinjoner (favorit i repris mao), picklad rödlök (testa det någon gång, det är jättegott och enkelt
) samt potatissallad (och lite sallad åt mig, särbon äter inte kaninmat
).
Vet inte om det blir någon efterrätt ännu, kanske lite glass.
Edit: Jag dricker fortfarande vitt vin och särbon har gjort sig en Piggelin![]()
Det finns till dig ocksåVänta!!!! Jag är där om en timme![]()
Föresten....ta med en banan om du vill ha efterrätt. Vi har bara tvåDet finns till dig också![]()
Ghaa....lät jättegott!!![]()