Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger dödstrött i soffan efter skitdag. Elen fuckade ur så fick ta in en jourelektriker. 2000 spänn åt pipan och ett plötsligt sug efter hyresrätt :meh:

De måste ha pumpat dem fulla med nått för de var helt vilda!
Fick med mig några klematis, 2 trollhasselbuskar, några lavendel men lyckades avstyra några rosor som bet sig fast. De släppte när jag erbjöd dem att komma senare när jag fixat dem ett ställe att hänga på.
:D
Jag hade tur idag, en sån där båge som man kan ha klätterrosor på försökte komma med men jag kunde tur nog avvärja anfallet

Helvete!
Jag har precis varit uppe och spytt och även gjort andra otrevligheter.
Nu är jag pigg men lite ont i magen
Faan faan faan!
Jag ska på möhippa för min syrra senare idag..
Är det magsjuka eller har jag bara ätit något dåligt?
Usch mitt hår luktar!
Men har folk som sover i vardagsrummet så vill inte väcka dom mer än vad jag redan gjort

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
38 39 40
Svar
783
· Visningar
21 009
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar