Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 721
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger dödstrött i soffan efter skitdag. Elen fuckade ur så fick ta in en jourelektriker. 2000 spänn åt pipan och ett plötsligt sug efter hyresrätt :meh:

De måste ha pumpat dem fulla med nått för de var helt vilda!
Fick med mig några klematis, 2 trollhasselbuskar, några lavendel men lyckades avstyra några rosor som bet sig fast. De släppte när jag erbjöd dem att komma senare när jag fixat dem ett ställe att hänga på.
:D
Jag hade tur idag, en sån där båge som man kan ha klätterrosor på försökte komma med men jag kunde tur nog avvärja anfallet

Helvete!
Jag har precis varit uppe och spytt och även gjort andra otrevligheter.
Nu är jag pigg men lite ont i magen
Faan faan faan!
Jag ska på möhippa för min syrra senare idag..
Är det magsjuka eller har jag bara ätit något dåligt?
Usch mitt hår luktar!
Men har folk som sover i vardagsrummet så vill inte väcka dom mer än vad jag redan gjort

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 157
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
543
· Visningar
15 206
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka