Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstaterar att idag är det en sån där dag då man får glädja sig åt det lilla.
Typ; jag lever, jag behöver inte uppsöka en veterinär just för tillfället, jag själv är hyfsat frisk, några solstrålar värmde mitt ansikte på morgonpromeden och jag har ett jobb att gå till även om jag inte har nån lust just nu.

Suck kan han inte bara vakna nu! Har pussat lite på honom, han har frågat tre gånger vad klockan är och somnat om nästan innan jag hunnit svara.
Om jag ska hinna allt jag vill göra idas måste jag nog sätta igång. Listan är lång!
Köpa sängben
Sy
Greja trädgård och plantera om
Hämta mer grejer hos exet
Städa/rensa/plocka i ordning
Rida båda hästarna
Gosa med kisse
Kolla på bostadsrätt
Äta (brukar glömma den punkten)

Dags att sätta igång tror jag!

Vad ska jag göra för att inte bli uttråkad? Mellan gångerna jag springer till badrummet mår jag rätt bra. lite trött och irriterad på lukten.
På nyhetsmorgon lagade de mat..det klarar jag inte att titta på. :meh:

Just nu sitter jag med fötterna i fotbad och försöker komma på hur vi ska lägga upp dagen. Vi skulle ha gått på teater tillsammans med en gympakompis till A (de som bjöd på lunch här om veckan) men det blev inställt pga sjukdom hos skådespelare. Jag skulle gärna åka till fyrishov istället, men bara jag och A isf. Men jag antar att det förväntas att vi ska umgås med de andra även om det inte blev teater. Suck!

Sitter med ekonomin. Den går inte ihop sig. Jag hatar oväntade utgifter och inkasso skit! :banghead:

Så jag försöker trolla, som vanligt och hoppas på det bästa..... :( Men det kommer bli bra, till slut. Det tar bara lite längre tid än planerat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
28 039
Senast: Glimra
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar