Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 721
Status
Stängd för vidare inlägg.
Den lilla leoparden lämnades på kalaset prick klockan 11:
13082771_10154722702976102_3170745137836508881_n.jpg

Därefter tog jag och hunden en sväng in till centrum där vi köpte glass för halva priset på Pressbyrån. (Och tre stycken Daim Orange :d )
Sen vi kom hem har jag rensat ogräs på framsidan och ätit en Daim Orange. Nu ska jag skära ner några lådor och sen åka till återvinningen för att slänga bland annat de nerskurna lådorna.

Skjutit klubbmästerskap, officiellt hamnade jag i mitten av startfältet, vilket jag är mycket nöjd med och inofficiellt vann jag damklassen, vi var visserligen bara två som startade men ändå! :D Sen blev jag visst stationschef till imorgon... :cautious: Nåja jag skriver heller än sköter markeringen så det är väl okej. :D

Lite otäckt var det dock att några hade smällt precis i korsningen från skjutbanan, det stod redan en massa folk där så jag såg ingen anledning att stanna men jag hoppas att det gick bra med alla inblandade och att det inte var någon av gubbarna från skjutbanan som var inblandad. :(

Hade inte mjölk så det räckte så det fick bli rostade mackor med lemoncurd på istället :d
:d Lemoncurd är en nyupptäckt "måste ha" i mitt kylskåp, så attans gott!

Här har vi redan hunnit med fm-kaffe när kära far med fru och hund kom på besök, mysigt :up:.
Nu skulle jag vilja gå ut i trädgården men det kommer skurar med regn o snö i och är kallt som attan :mad: bläääää :turd:

@Linta och @Malin_L ja verkligen hemskt men tur i oturen att ingen blev skadad och att det var folk där, annars hade man säkert inte hunnit ta ut gasoltuberna och då hade det blivit riktigt otrevligt :(

Är på pliktresa till IKEA och lyckades handla lite till mig också. Tre kryddor för två.
Lätt surrealistisk upplevelse när jag upptäcker att de inte luktar nåt! Mitt luktsinne är utslaget! Tror aldrig det hänt förr och ändå har jag 57 års erfarenhet av förkylningar. Vad är det för monstersjuka jag har!?

Har varit på klubben och gått promenad med hundarna (såg en huggorm :nailbiting: ) och nu njuter jag på altanen hemma. Det är fullt av scilla på gräsmattan och surrar av bin.

Jag blev påkörd, igen! :mad:
Tack och lov "bara" en kärring på Ica som ansåg att jag stod i vägen och således, utan ett ord, brakade rakt in i mig med kundvagnen... :meh::turd:
Sen ba "jo jag såg att du stod där, men jag tyckte att du stod i vägen" :banghead::banghead::banghead:
Självklart var det det skadade knät som fick ta smällen... Så vägen hem sen tog mer än dubbelt så lång tid att gå :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 157
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
543
· Visningar
15 201
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka