Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 721
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det min tur att bli sjuk. Influensa verkar det som. Tänkte att det var märkligt att jag ville köpa påsdipp till grönsakerna när jag handlade tidigare idag. Har inte ätit det sedan jag var barn. Men nu har jag förklaringen; jag behöver tröstemat.

Det passar INTE att vara sjuk nu. Jag har semester, jag har valp, jag har andra djur, jag har massor av saker att göra, jag ska få långväga gäst imorgon - och jag har ingen lust att vara sjuk :mad:

Är så äckligt sötsugen att jag planerar för allt jag ska shoppa när jag lämnat A hos farmor och farfar imorrn. Hoppas suget gått över tills dess :D

Just ja, fick ju två påsar pasta på Ica idag, kom jag på nu när jag insåg att jag inte ätit sen lunch, men ändå inte är hungrig...kanske skulle koka pasta och kolla på Maria Wern...?

Älsk på den filmen! :love:

Jag har velat ha en Cobra Kai-tröja jättelänge. Min man köpte en tröja till sig samtidigt som jag köpte min. Vi skämtade om att det var vår variant av matchande träningsoveraller. :D

troumljor_zpsvzrmwyjl.jpg

Diagnosen står ganska klar på hunden.
Nu är det bara frågan om hur länge hon kommer vara pigg och fräsch.
Ska rådgöra med vet på måndag och se om en röntgen kan skyndas på.
Svaret på den avgör vidare hur jag ska göra
Hennes juvertumörer har börjat växa så vill veta om det finns metastaser på hjärta och lungor.
Inga åtgärder kommer göras pga hennes ålder och lite annat så kommer inte testa om det är snälla eller elaka tumörer utan bara röntga hjärta och lungor nu.
Avskyr när djur blir gamla.
Men hon är pigg och glad och äter då som hon ska och så.

@Trott Åh önskar jag med kunde sy men bara jag kommer i närheten av nål & tråd så är katastrofen ett faktum, symaskin ska vi inte tala om.
Min har blivit använd 3 gånger tror jag & då inte ens av mig :o men den är duktig på att stå och ta ålats i sin kartong i en garderob utan att skrika som den gör om jag skulle råka peta på den.
Idéer har jag en hel del med olika saker men det får ligga som projekt i skallen och mala, jagtror det är tryggast så :meh:

Aha, jag vet inte om jag själv skulle kunna se om de är "loss" eller inte, tycker det är jättesvårt. Påminner mig om den där hält-tråden där det las upp massa videos på halta hästar. Jag tyckte det var jättesvårt att se vilka som var halta, jag ser när de verkligen linkar fram. Sitter jag på en häst, känner jag, men tycker det är så svårt att se när jag inte riktigt vet vad det är jag ska titta efter så att säga. :/

Jag fick mycket övning på mitt förra halvblod. Han hade ks, pålagringar båda fram och knäledsinflammation båda bak. Det har gjort mig väldigt känslig för minsta rörelsestörning.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 160
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
547
· Visningar
15 314
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka