ah shit behöver få lite gjort här.... får ju besök imorrn eftermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älsk på den filmen!Hemma igen, proppmätt. Har blivit serverad en efter maten-drink och lite chips och kollar på Karate Kid(naturligtvis originalversionen) och myser åt att jag äntligen skaffat en Cobra Kai-tröja.
Älsk på den filmen!![]()
Jag har velat ha en Cobra Kai-tröja jättelänge. Min man köpte en tröja till sig samtidigt som jag köpte min. Vi skämtade om att det var vår variant av matchande träningsoveraller.
![]()
Aha, jag vet inte om jag själv skulle kunna se om de är "loss" eller inte, tycker det är jättesvårt. Påminner mig om den där hält-tråden där det las upp massa videos på halta hästar. Jag tyckte det var jättesvårt att se vilka som var halta, jag ser när de verkligen linkar fram. Sitter jag på en häst, känner jag, men tycker det är så svårt att se när jag inte riktigt vet vad det är jag ska titta efter så att säga. :/
Jo, det är väl så man lär sig. Får se vart det bär hän med kunskaperna, alltid lär man sig något nytt.Jag fick mycket övning på mitt förra halvblod. Han hade ks, pålagringar båda fram och knäledsinflammation båda bak. Det har gjort mig väldigt känslig för minsta rörelsestörning.