Nu sova.
Sov så gott & dröm snälla drömmar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu sova.
Varning! @LadyCovergirl Glass för halva priset och dessutom Shrek (han är ju grön kan få barnet att tänka på elaka Hulken juuuh och gör äckliga saker ibland) och sushi, nu får du gömma dig för både helyllemammor och lattemorsor som kan tycka att du är snål med billig glass, säkert är den gammal om de tänker efter med
Det låter ju helt förkastligt, stackars barn![]()
Går det ens att styra drömmar? Tänk om jag drömmer något elakt ändå?Sov så gott & dröm snälla drömmar.
Min katt sover på mina fötter = varma fötter = usch och fy och blä!
Det är otroligt hur dessa fyrbenta etsar sig fast i våra hjärtan .Diagnosen står ganska klar på hunden.
Nu är det bara frågan om hur länge hon kommer vara pigg och fräsch.
Ska rådgöra med vet på måndag och se om en röntgen kan skyndas på.
Svaret på den avgör vidare hur jag ska göra
Hennes juvertumörer har börjat växa så vill veta om det finns metastaser på hjärta och lungor.
Inga åtgärder kommer göras pga hennes ålder och lite annat så kommer inte testa om det är snälla eller elaka tumörer utan bara röntga hjärta och lungor nu.
Avskyr när djur blir gamla.
Men hon är pigg och glad och äter då som hon ska och så.
Varmt = skönt.
Jag avskyr att frysa, har oftast täcke under fötterna och dubbelt på med duntäcke,sen en fleecefilt och toppat med katt det är lagom enligt mig.
Dessutom 23 grader inne.
Nej jag har inte fel på sköldkörteln, jag är en diplomerad fryslort bara![]()
Ja hon fyller 10 den 14 oktober och jag 40 den 15 så hade ju varit lite mysigt att fira så.Det är otroligt hur dessa fyrbenta etsar sig fast i våra hjärtan .
Hoppas tumören håller sig i schakt så ni får ett tag till tillsammans![]()
Det är som med min tant med njursvikt. Om nåt ytterligare händer så kommer det bli dags. Hon blir 12 år i oktober och jag vet att jag har haft henne på övertid senaste året pga njurarna. Men så länge hon vill med på promenader, busar med brorsan och vill träna (och tävka) så får hon hänga med. Det ska vara ett hundliv, liksom.Ja hon fyller 10 den 14 oktober och jag 40 den 15 så hade ju varit lite mysigt att fira så.
Men med tanke på tillväxten av tumören den sista veckan bara så är det nog tveksamt.
Märks det nåt på lungor och hjärta när vi röntga får hon somna in innan det blir alltför jobbigt för henne.
Hon är för aktiv för att kunna leva lugnt så sett
Jag är på din sida! För närvarande har jag elementet på max, sover med DUBBLA raggsockor (okej, det yttre paret är så välanvända att det knappt är nån undersida kvar men ändå..) ett täcke, en fleecefilt och sen ett täcke till. Händer att jag får klä på mig pyjamasen när det är riktigt illa...Varmt = skönt.
Jag avskyr att frysa, har oftast täcke under fötterna och dubbelt på med duntäcke,sen en fleecefilt och toppat med katt det är lagom enligt mig.
Dessutom 23 grader inne.
Nej jag har inte fel på sköldkörteln, jag är en diplomerad fryslort bara![]()
@Marita73 och @LadyCovergirl i min gamla lägenhet pendlade värmen mellan 14-16 grader vintertid, hände att jag hade raggsockor, tofflor, fuskpolo och handskar inomhus.
Lite opraktiskt men vad gör man?
Jag hade knappt elementen på förra månaden men sen 2 veckor tillbaka har det varit svinkallt inne vissa dagarJag är på din sida! För närvarande har jag elementet på max, sover med DUBBLA raggsockor (okej, det yttre paret är så välanvända att det knappt är nån undersida kvar men ändå..) ett täcke, en fleecefilt och sen ett täcke till. Händer att jag får klä på mig pyjamasen när det är riktigt illa...hade jag vart hemma hade det vart värmefilten istället för vanlig fleecefilt. 23 grader är alldeles ypperlig innetemperatur
![]()
Huu! Jag har 17,7 grader inne nu och det är rätt lagom. I sovrummen är det ännu svalare. Sen några veckor tillbaka sover jag med enbart påslakan. Det supertunna täcket jag har under vintern var för varmt
Naken är jag alltid när jag sover.