Nähä, dags att få mina fem timmar skönhetssömn kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enkelt, man befattar sig inte med dom utan skyddsutrustning som är avsedd för kemiska utsläpp.@MacGyver vad gör man med ca 36 färska chili frukter?
Det är supermysigt, lägg till "lös häst utan snöre som tyckte husse var en alldeles perfekt huvudkudde" så har du statusen på mina middagsraster sommartid. Behöver inte vara häst för kossa går precis lika bra att sova middag ihop med.Sitter i solen med världens bästa om än vrickade(i dubbel bemärkelse nu) häst i snöre på gräsmattan och lyssnar när han betar. Mys!
Fick ett tråkigt samtal från goda vänner, en av deras föräldrar ligger på sjukhus med hjärnhinneinflammation. det kunde väl gå räcka för dem nu, den ena av dem hade en kraftig hjärtinfarkt i vintras, deras barnbarn blev tvärsjuk och låg inne och fick antibiotika dropp och är nu visserligen frisk men extremt infektionskänslig och har varit mer sjuk än frisk så här långt i år...
Grattis i efterskott @tanten !
Min rygg försöker visst säga upp bekantskapen med mig, jag moppade upp 30 liter avloppsvatten igår med en trasig mopp och idag säger min rygg tack och adjö... Tråkigt för den är att vi måste ta ytterligare ett ryck i källaren så vi blir av med stanken...
Jo det blir nog det också, men det kändes lite bortkastat till att börja med...Aj Kan ni inte sätta ut luktabsorberare också? Jag såg att de hade sådana på Biltema när jag var dit senast.
De har och har haft ännu mer skit också... Sån underbar rar familj som ställer upp på alla människor runt dem, men nu har de det tungt.Usch så hemskt Ibland verkar det som om en massa elände kommer samtidigt för en del.
Jo det blir nog det också, men det kändes lite bortkastat till att börja med...