Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommit i säng alldeles för sent. Blev fast i tv-soffan till en film och sen hade vi lovat kaninen ren bur. Nu har han nystädat hos sig och jag renbäddat i min säng. Finns inget som slår känslan av renbäddad säng :love:
Imorgon kurs med labben, sista tillfället.

Räknar ner tiden! Lite seg nu, äter lite Smetana med färska hallon och blåbär. Lite kaffe sen så håller jag mig vaken tills jag kommer hem och där ska jag bara fodra djuren innan jag kan krypa ner i varma sängen. Längtar!

Har precis vaknat. Frost inatt så nu är det fullt solsken.

Vi kanske var lite runda under fötterna igår kväll (natt) :angel: och då brukar partnern få för sig att ta en promenad och ska givetvis släpa med mig. Eftersom det var minusgrader var jag inte direkt pepp på idén men följde med. Jag är glad att jag gjorde det, det var länge sedan jag var ute och såg så många stjärnor (det var verkligen klart!) :love:

Morrn på er! Jag blev väckt av stallkompisen för en stund sen, är fortfarande mörbultad efter flygturen igår och när jag skulle ta kaffemuggen insåg jag att det inte gick så bra. Har visst råkat göra illa några fingrar också :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar