Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästen praktiskt taget skrek :Bogfrihet deluxe! Ingen bossa i brygga! I Love it! Och drog till med ett schvung som nästan kastade mig ur sadeln.
Samlad, galopp, ökad galopp, samlad trav, tempoväxlingar, höjd rygg, allt i balans....det enda som inte riktigt funkade var stopp, hästen ville bara jobba mer och mer :love: .......

och jag hatar sadeln :meh: den ger inget stöd till mig what so ever och lite för hög i bakvalvet och så är den i mocka! :arghh:
Men hästen älskar den..... Det är till och med en billig jäkla skitsadel! :arghh:
Men hästen älskar den..... Gissa vem som kommer få ge med sig till slut..... :meh:

Skulle bara gå till ICA och köpa yoghurt. Stötte ihop med stylist-grannen. Hamnade på ett coctailhak. Nu är statusen detta:

12383358_1083634855028038_2003427472_n.jpg

Kaos alltså. Måste fan gå hem innan allt urartar ännu mer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 470
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar